oktober 2021

Zaterdag 30 oktober Super Saturday, eet gezellig een pizza mee!

Zaterdag 30 oktober is het weer Super Saturday! Dames 1 speelt om 17.00 uur tegen Sliedrecht Sport en Heren 1 om 20.00 uur tegen Amysoft Lycurgus. Ben je lid van Dynamo dan heb je via de mail een gratis seizoenskaart ontvangen van Draisma Dynamo. Hiermee kun je gratis de eredivisiewedstrijden van Dames 1 en Heren 1 bezoeken in het Omnisport. Ben je geen lid, bestel dan online tickets voor Heren 1 en/of Dames 1. Tussen de wedstrijden in kan iedereen weer gezellig een hapje eten in het Dynamo Café. Dit keer zijn er pizza’s van Domino's voor € 5 per stuk. Je kunt contant of met pin betalen. Bestel je pizza vóór donderdag 28 oktober 17:00 uur. In verband met de huidige coronaregels heb je voor het bezoeken van deze eredivisiewedstrijden een coronatoegangsbewijs (QR-code) nodig.

Donderdag 21 oktober: thuiswedstrijd Dames 1 - VCN

Donderdag 21 oktober speelt Dames 1 om 20.00 uur thuis tegen VCN. Ben je lid van Dynamo dan heb je via de mail een gratis seizoenskaart ontvangen van Draisma Dynamo. Hiermee kun je gratis de eredivisiewedstrijden van Dames 1 en Heren 1 bezoeken in het Omnisport. Het is herfstvakantie maar het Dynamo Café is geopend. Maak er een gezellige volleybalavond van en kom Dames 1 aanmoedigen met een hapje en een drankje op de tribune. In verband met de huidige coronaregels heb je voor het bezoeken van deze eredivisiewedstrijd een coronatoegangsbewijs (QR-code) nodig.

Draisma Dynamo Dames 1 beloont zichzelf met eerste overwinning in de Eredivisie

Het debuut in de Eredivisie vorige week was echt een feestje en het vertoonde spel gaf voldoende perspectief voor het vervolg. Op zaterdagavond 16 oktober jl. speelden we tegen Set-Up ’65, een tegenstander van (meer) gelijkwaardig niveau. De eerste echte kans om de volle buit te halen, mits we ons eigen spel ook onder de druk van het ‘moeten presteren’ zouden halen. Na een strijd van bijna één uur en drie kwartier was de wedstrijd in ons voordeel beslist: 3 – 1.

Dames 2 weet weer wat winnen is

Met een gehuurde 9 persoons bus van EasyRent Apeldoorn reed een deel van de selectie om 12.00 u vanaf Omnisport naar Groningen. Na een rit van één uur en driekwartier werden de benen even gestrekt en volgde de wedstrijdbespreking. Het doel was duidelijk: met winst terug naar Apeldoorn en het liefst met alle punten. Hoe? Door ons eigen spel te gaan spelen en minder eigen fouten te maken. Lees het wedstrijdverslag van trainer/coach Luuk Jothmann onder 'Lees het hele bericht'.

Trainingsrooster herfstvakantie (aangepast)

Het trainingsrooster voor de herfstvakantie (maandag 18 t/m vrijdag 22 oktober) staat als bijlage bij dit bericht. Let op, dit is de aangepaste versie van 19 oktober.

Weer een vijfsetter voor Dames 2

Weer een vijfsetter voor SV Dynamo DS2 en ondanks het totaal van meer punten toch 2-3 verlies van Vocasa DS2. Wat vooraf wel ingeschat werd als een spannende wedstrijd bleek het uiteindelijk ook wel te worden. Met sets die om en om wisselde van winnaar. Concreet won Vocasa set 1, 3 en dus ook 5 en dus Dames 2 de andere 2. Lees het wedstrijdverslag van trainer/coach Luuk Jothmann onder 'Lees het hele bericht'.

Breng nu je stem uit op SV Dynamo via de Rabobank ClubSupport actie

Wil je Dynamo financieel steunen via de Rabobank ClubSupport actie? Dan kun je vanaf vandaag t/m 24 oktober stemmen op SV Dynamo. Je kunt alleen stemmen als je een Raborekening hebt én lid bent van Rabobank Apeldoorn en omgeving. Ben je nog geen lid? Het lidmaatschap is gratis, eenvoudig te regelen en geeft je stemrecht over de besteding van een deel van de winst van de Rabobank. Ben je lid? Breng dan je stem uit op SV Dynamo Apeldoorn. Met de opbrengst willen we het Jeugd Arbitrage Corps (JAC) verder professionaliseren. Hierin worden jeugdleden begeleid en opgeleid tot kundige scheidsrechters. Dit gebeurt al enkele jaren en de eerste jeugdleden die destijds zijn aangesloten mogen al wedstrijden fluiten op hoog niveau bij de senioren. Kijk onder 'Lees het hele bericht' hoe je kunt stemmen.

Zondag 10 oktober: thuiswedstrijd Dames 1 - Team22

Dames 1 is weer terug in de eredivisie! Zondag 10 oktober speelt Dames 1 om 15.00 uur de 1e thuiswedstrijd van het seizoen tegen Team22, het Talentteam van Papendal. Ben je lid van Dynamo dan heb je via de mail een gratis seizoenskaart ontvangen van Draisma Dynamo. Hiermee kun je gratis de eredivisiewedstrijden van Dames 1 en Heren 1 bezoeken in het Omnisport. Dames 1 kijkt weer uit naar publiek bij de wedstrijden! In verband met de huidige coronaregels heb je voor het bezoeken van deze eredivisiewedstrijden een coronatoegangsbewijs (QR-code) nodig.

Dames 2 verliest van zichzelf

Weer een uitwedstrijd voor dames 2, dit keer in Denekamp. Na een wat rommelige trainingsweek was de mindset wel goed om lekker te gaan volleyballen tegen Devoko dames 1. Even wennen aan de paarse vloer maar gelukkig was er vorige week al eens gespeeld op het centrecourt. Lees het wedstrijdverslag van trainer/coach Luuk Jothmann onder 'Lees het hele bericht'.