Zondag 10 oktober: thuiswedstrijd Dames 1 - Team22

Dames 1 is weer terug in de eredivisie! Zondag 10 oktober speelt Dames 1 om 15.00 uur de 1e thuiswedstrijd van het seizoen tegen Team22, het Talentteam van Papendal. Ben je lid van Dynamo dan heb je via de mail een gratis seizoenskaart ontvangen van Draisma Dynamo. Hiermee kun je gratis de eredivisiewedstrijden van Dames 1 en Heren 1 bezoeken in het Omnisport. Dames 1 kijkt weer uit naar publiek bij de wedstrijden! In verband met de huidige coronaregels heb je voor het bezoeken van deze eredivisiewedstrijden een coronatoegangsbewijs (QR-code) nodig.

Je kunt de QR-code maken met de CoronaCheck-app (digitaal) of via CoronaCheck.nl (geprint). Hiervoor heb je een vaccinatiebewijs, herstelbewijs of een negatieve testuitslag nodig van minder dan 24 uur voor de wedstrijd. De entree is via ingang 3 van het Omnisport (ingang Dynamo Café). Hier vindt controle plaats van je entreebewijs, coronatoegangsbewijs (QR-code) en identiteitsbewijs.