Breng nu je stem uit op SV Dynamo via de Rabobank ClubSupport actie

Wil je Dynamo financieel steunen via de Rabobank ClubSupport actie? Dan kun je vanaf vandaag t/m 24 oktober stemmen op SV Dynamo. Je kunt alleen stemmen als je een Raborekening hebt én lid bent van Rabobank Apeldoorn en omgeving. Ben je nog geen lid? Het lidmaatschap is gratis, eenvoudig te regelen en geeft je stemrecht over de besteding van een deel van de winst van de Rabobank. Ben je lid? Breng dan je stem uit op SV Dynamo Apeldoorn. Met de opbrengst willen we het Jeugd Arbitrage Corps (JAC) verder professionaliseren. Hierin worden jeugdleden begeleid en opgeleid tot kundige scheidsrechters. Dit gebeurt al enkele jaren en de eerste jeugdleden die destijds zijn aangesloten mogen al wedstrijden fluiten op hoog niveau bij de senioren. Kijk onder 'Lees het hele bericht' hoe je kunt stemmen.

Als coöperatie geeft de Rabobank jaarlijks een deel van de winst terug aan de maatschappij. Leden van de Rabobank mogen mee beslissen welke maatschappelijke initiatieven de Rabobank ondersteunt. Het kost je dus zelf niets.

Hoe kan ik stemmen op mijn favoriete club?

Vanaf 4 oktober kun je stemmen via de Rabo App. Elk lid mag 3 stemmen uitbrengen op 3 verschillende deelnemende verenigingen en stichtingen. Ga naar het overzicht van deelnemende clubs, selecteer je drie favorieten en stemmen maar! Stemmen kan t/m 24 oktober.

Waarom mag je alleen stemmen op een club als je lid bent van Rabobank?

Rabobank is een coöperatie. Dat betekent onder andere dat we leden hebben én een deel van onze winst teruggeven aan de maatschappij. Als lid mag je meebeslissen welke maatschappelijke initiatieven we ondersteunen. Ben je nog geen lid? Registreer je dan gratis via de Rabo app.

Ik ben nog geen lid. Hoe kan ik lid worden?

Leuk als je ook meedoet! Onder ‘Lidmaatschap’ lees je wat het inhoudt én kun je je meteen aanmelden. Lid worden kan heel eenvoudig via de Rabo app. Lid worden is gratis en het mooie is: daarna mag je meteen stemmen op je favoriete club.