september 2021

6 oktober CEV Cup: Draisma Dynamo - Ford Levoranta Sastamala

Op woensdag 6 oktober speelt Draisma Dynamo een wedstrijd om de CEV Cup tegen Ford Levoranta Sastamala uit Finland. De wedstrijd begint om 20.00 uur in het Omnisport. Leden t/m 18 jaar betalen voor een kaartje € 2,50, leden boven de 18 jaar € 5. Bestel direct je kaartjes!

Dames 2: vijfsetter tegen Dash in Vorden

25 september 2021, de dag dat de Corona maatregelen van de overheid worden geminimaliseerd en dus een volle bak in het Jebbink in Vorden. Wat is dat heerlijk om in te spelen. Voor sommige jonge meiden uit SV Dynamo dames 2 is het dan ook de primeur voor zoveel publiek en het spelen op een centercourt. Helemaal nieuw aangekleed door Van Gisteren Bouw (trainingspakken en tassen) en inspeelshirts gesponsord door Easywork Barneveld en Foodboss uit Deventer en aangeleverd door Davelaar Sport was de start van SV Dynamo erg goed.

Corona protocol Dynamo

Vanaf 25 september vinden er versoepelingen plaats voor de coronamaatregelen. 1,5 meter afstand houden is vanaf dan niet meer verplicht. Blijf wel de basisregels volgen om verspreiding van het coronavirus te voorkomen. We kunnen elkaar nog steeds besmetten, ook na vaccinatie. Blijf handen wassen. Bij klachten: blijf thuis en laat je testen. We hanteren als SV Dynamo de algemeen geldende corona-protocollen van het NOC-NSF en de Rijksoverheid. In het Dynamo Café is een apart horecagedeelte ingericht achter rood-witte afzettingslinten. Als je hier plaatsneemt, dien je een coronatoegangsbewijs te kunnen laten zien. Verder is er in onze sportkantine geen bewijs noodzakelijk. Het Dynamo Café sluit uiterlijk om 00:00 uur.

In memoriam Dik van Lohuizen

Toen Dik in 1994 werd benoemd tot ‘Lid van verdienste’ kwam zijn naam in de Dynamo geschiedenis al vele keren voor. Natuurlijk als vrijwilliger bij de bouw van onze eigen Dynamohal. Maar ook als chauffeur tijdens onze internationale toernooien. Dik pendelde vele keren met een busje tussen Apeldoorn en Schiphol op en neer om buitenlandse gasten te halen of terug te brengen. Rond de jaren 1979-1980 nam Dik de verantwoording voor het  zaalgebeuren van die toernooien voor zijn rekening. Autorally rijden of de route uitzetten ging hem ook goed af, evenals scheidsrechteren. Hij coachte Jongens A1 waar zijn zoon in speelde. We zullen onze trouwe supporter op de tribune missen bij de wedstrijden van Dames 1 en Heren 1 of bij die van z’n kinderen en kleinkinderen. Het bestuur van SV Dynamo Apeldoorn wenst de familie veel sterkte met het verlies van Dik.

Geen trainingen in de herfstvakantie, tenzij aangevraagd

De herfstvakantie komt er weer aan (maandag 18 t/m vrijdag 22 oktober). In principe zijn er geen trainingen. Mocht je toch graag willen trainen dan kunnen we zaalruimte inhuren. De laatste jaren hebben we diverse keren zaalruimte gehuurd voor teams die uiteindelijk niet gingen trainen. Let dus goed op: vraag alleen zaalruimte aan als je team nagenoeg compleet is en je ook daadwerkelijk gaat trainen.

Week van de scheidsrechter!

De Week van de Scheidsrechter 2021 gaat bijna van start! Van zaterdag 25 september tot en met zondag 3 oktober gaan we deze helden traditiegetrouw vertellen hoe belangrijk ze zijn.
Van zaterdag 25 september tot en met zondag 3 oktober geven we onze scheidsrechters weer de eer die hen toekomt tijdens de jaarlijkse ‘Week van de Scheidsrechter’. Na wederom een lange coronaperiode van veel ‘stilzitten’, staan onze scheidsrechters weer klaar om gewapend met de fluit de wedstrijden van al onze verenigingen mogelijk te maken. Laten we ze samen vertellen hoe belangrijk zij zijn voor onze mooie sport. Helpen jullie mee?

Gratis sportspreekuur fysiotherapiepraktijk Houwer & Ruijs voor leden

Heb je een blessure opgelopen? Of heb je al langer bestaande klachten? Dan kun je als lid van SV Dynamo gratis naar het sportspreekuur van Fysiotherapiepraktijk Houwer & Ruijs. Lees er meer over onder 'Lees het hele bericht'.

Dames 2: Eerste winst maar een zwaluw maakt nog geen zomer

Het vernieuwde SV Dynamo dames 2 mocht zaterdag dan voor het eerst weer een echte wedstrijd spelen. Met twee officials en een begeleider om recht te doen aan de kwaliteit van de officials en hen te coachen. Na de diverse voorbereidinsgwedstrijden voor en na de zomer, met als laatste tegen het team van de Volleybal Academie Zürich (Zwitserland) van Saskia van Hintum, werd na de vervanging van het net keurig op tijd begonnen met het inslaan en serveren. Zodoende kon er stipt op tijd worden begonnen met een echte derby.

Vacature bestuurslid commerciële zaken

Het bestuur van SV Dynamo is met spoed op zoek naar een bestuurslid commerciële zaken. Lijkt je dit een uitdagende functie en heb je hier affiniteit mee, dan is deze functie wellicht wat voor jou! Het is een pré als je al over een (commercieel) netwerk beschikt. Lees meer over de vacature onder ‘Lees het hele bericht’.

Kom zondag 26 september naar de Supercup wedstrijd Draisma Dynamo - Amysoft Lycurgus

Hebben jullie ook zo’n zin om weer een keer live naar topvolleybal te kijken? Eindelijk is het zover: op zondag 26 september om 15:00 uur spelen de heren van Draisma Dynamo en Amysoft Lycurgus in het Omnisport om de Supercup. Afgelopen seizoen zijn we kampioen geworden maar helaas kon hier, vanwege de corona-situatie, geen publiek bij zijn. Dat gaan we nu goed maken: Iedereen is welkom en we willen ook een dringend beroep doen op alle leden van Dynamo en alle supporters en volleyballiefhebbers om naar de wedstrijd te komen kijken.