Kom zondag 26 september naar de Supercup wedstrijd Draisma Dynamo - Amysoft Lycurgus

Hebben jullie ook zo’n zin om weer een keer live naar topvolleybal te kijken? Eindelijk is het zover: op zondag 26 september om 15:00 uur spelen de heren van Draisma Dynamo en Amysoft Lycurgus in het Omnisport om de Supercup. Afgelopen seizoen zijn we kampioen geworden maar helaas kon hier, vanwege de corona-situatie, geen publiek bij zijn. Dat gaan we nu goed maken: Iedereen is welkom en we willen ook een dringend beroep doen op alle leden van Dynamo en alle supporters en volleyballiefhebbers om naar de wedstrijd te komen kijken.

Entree en toegangscontrole

Voor deze wedstrijd vragen we entree, net als bij de Europa Cup en de Champions League. Alle volwassen Dynamoleden betalen slechts € 5 en de Dynamo jeugd- en minileden onder de 19 jaar betalen € 2,50. Alle overige supporters betalen € 10,50 en jeugd onder de 19 jaar betaalt € 5,50 voor een entreebewijs. Deze entreeprijzen gelden ook voor de Champions League en de CEV/Challenge Cup wedstrijden. Voor Dynamoleden zijn alle competitiewedstrijden vrij toegankelijk.

In verband met de huidige coronaregels vindt er een toegangscontrole plaats. Daarom is ingang 3 (ingang Dynamo Café) gesloten, de entree is uitsluitend via de hoofdingang van het Omnisport. Naast je entreekaart voor de wedstrijd heb je een coronatoegangsbewijs (QR-code) nodig voor deze wedstrijd. Je kunt de QR-code maken met de CoronaCheck-app (digitaal) of via CoronaCheck.nl (geprint). Hiervoor heb je een vaccinatiebewijs, herstelbewijs of een negatieve testuitslag nodig van minder dan 24 uur voor de wedstrijd. Bij de entree van het Omnisport vindt controle plaats van je entreebewijs, coronatoegangsbewijs (QR-code) en identiteitsbewijs.

Tickets kun je bestellen op https://store.ticketing.cm.com/supercup2122

Wij doen een dringend beroep op jullie allemaal om naar de Supercup te komen. Laten we als 1 familie achter Draisma Dynamo H1 gaan staan!