Gratis sportspreekuur fysiotherapiepraktijk Houwer & Ruijs voor leden

Heb je een blessure opgelopen? Of heb je al langer bestaande klachten? Dan kun je als lid van SV Dynamo gratis naar het sportspreekuur van Fysiotherapiepraktijk Houwer & Ruijs. Lees er meer over onder 'Lees het hele bericht'.

Maarten Ruijs: ‘Tijdens het sportspreekuur kijken we naar je blessure en geven we deskundig advies. In overleg met jou informeren we ook de sportverzorger en/of trainer. Bij een ernstige blessure kunnen we je adviseren om contact op te nemen met een huisarts.’

Aanmelden voor het sportspreekuur is eenvoudig

• Sportspreekuur ma t/m vr: stuur vóór 12:00 uur een mail naar sportspreekuur@houwerenruijs.nl. Je krijgt dan een afspraak voor diezelfde dag.
• Sportspreekuur zaterdag: stuur vrijdag vóór 12:00 uur een mail naar sportspreekuur@houwerenruijs.nl.
• Na je aanmelding ontvang je van Fysiotherapiepraktijk Houwer & Ruijs een mail terug. Daarin staat hoe laat je een afspraak hebt en bij welke (sport)fysiotherapeut.

Openingstijden gratis sportspreekuur

Maandag t/m vrijdag 16.30 - 17.30 uur - locatie: FSG Health, Laan van Westenenk 4
Zaterdag 11.00 - 12.00 uur - locatie: FSG Health, Laan van Westenenk 4