In memoriam Dik van Lohuizen

Toen Dik in 1994 werd benoemd tot ‘Lid van verdienste’ kwam zijn naam in de Dynamo geschiedenis al vele keren voor. Natuurlijk als vrijwilliger bij de bouw van onze eigen Dynamohal. Maar ook als chauffeur tijdens onze internationale toernooien. Dik pendelde vele keren met een busje tussen Apeldoorn en Schiphol op en neer om buitenlandse gasten te halen of terug te brengen. Rond de jaren 1979-1980 nam Dik de verantwoording voor het  zaalgebeuren van die toernooien voor zijn rekening. Autorally rijden of de route uitzetten ging hem ook goed af, evenals scheidsrechteren. Hij coachte Jongens A1 waar zijn zoon in speelde. We zullen onze trouwe supporter op de tribune missen bij de wedstrijden van Dames 1 en Heren 1 of bij die van z’n kinderen en kleinkinderen. Het bestuur van SV Dynamo Apeldoorn wenst de familie veel sterkte met het verlies van Dik.

BijlageGrootte
Rouwkaart Dik van Lohuizen.JPG83,76 KB