december 2019

Nieuw! Nu ook webcams in de WSV-hal

Kom 27 t/m 29 december een kijkje nemen in het Omnisport of de WSV-hal bij het 27e Errea-Buurman Internationaal Jeugdtoernooi, de toegang is gratis! Lukt het niet om te komen, dan kun je de wedstrijden ook live volgen via de webcams die bij de velden zijn geplaatst (zie het menu > webcams). Of kijk rechtstreeks op YouTube bij SV Dynamo Jeugdtoernooi.

Jongens B1 ongeslagen kampioen!

Jongens B1 is ongeslagen kampioen geworden in de hoofdklasse. Op zaterdag 7 december speelde de B1 de laatste competitiewedstrijd. Bij een 4-0 winst op WVC kon het team niet meer achterhaald worden door nummer 2, DIOS. Elke andere uitslag zou waarschijnlijk een kampioenschap voor DIOS betekenen aangezien dat team een week erna nog tegen de nummer laatst moest spelen. Lees het wedstrijdverslag van zaterdag 7 december van trainer/coach Redbad Strikwerda.

27e Errea-Buurman Internationaal Jeugdtoernooi sterk bezet met 60 teams!

Van 27 t/m 29 december 2019 vindt voor de 27e keer ons jaarlijkse Internationaal Jeugdtoernooi plaats. Dit toernooi staat garant voor drie dagen topvolleybal met de beste jeugdteams van Nederland en daar buiten. Met maar liefst 60 deelnemende teams, waarvan 12 uit het buitenland (Canada, USA, Rusland, Denemarken, Duitsland en Zwitserland), is het toernooi maximaal bezet. Zo’n 650 jongens en meisjes uit de A-, B- en C-jeugd in de leeftijd van 12 tot en met 18 jaar zullen drie dagen lang samen meer dan 300 wedstrijden spelen op 7 velden in de topsporthal van het Omnisport en de naastgelegen WSV hal. Bijna 300 deelnemers slapen in hotels/hostels in Apeldoorn eo en in samenwerking met Alterno overnachten dit jaar ook nog zo’n 140 spelers in de Alternohal. Vanzelfsprekend doen ook de beste jeugdspelers van SV Dynamo en VV Alterno mee aan dit toernooi. Publiek is van harte welkom in het Omnisport en de WSV-hal aan de Voorwaarts in Apeldoorn. De toegang is gratis!

Bestel je tickets voor het OKT in het Omnisport van 7-12 januari

Van 7 - 12 januari speelt het Nederlands Dames team het Olympisch kwalificatietoernooi (OKT) in het Omnisport. Het OKT is voor onze Oranje Dames de laatste kans om een ticket te bemachtigen voor Tokio. Wil je erbij zijn? Bestel dan snel je tickets.

Korting zorgverzekering via Nevobo

De Nederlandse Volleybal Bond (Nevobo) heeft met Zilveren Kruis afspraken gemaakt over een collectieve zorgverzekering met een aantrekkelijke korting. Ben je Nevobo-lid en 18 jaar of ouder? Dan kun je hiervan gebruik maken. Kijk op www.zk.nl/nevobo voor het berekenen van je premie en informatie over vergoedingen en beoordeel zelf of dit een geschikte polis is.

Geen trainingen in de Kerstvakantie

Van maandag 23 december t/m vrijdag 3 januari is het kerstvakantie. Dan zijn er geen trainingen in de Welgelegenhal en het Omnisport. Op maandag 6 januari starten alle trainingen weer. Er geldt dan een gewijzigd trainingsschema (volgt) in verband met het Olympisch kwalificatietoernooi (OKT) van 7 tot en met 12 januari in het Omnisport. Het OKT is voor onze Oranje Dames de laatste kans om een ticket voor Tokio te bemachtigen. Wil je onze beste volleybalsters aanmoedigen? Dan kun je hier een ticket bestellen. Gelukkig kunnen we wel volleybal kijken in de Kerstvakantie.... Op 27, 28 en 29 december organiseren we het 27e Errea-Buurman Internationaal Jeugdtoernooi in het Omnisport en de WSV-hal. Meer dan 600 nationale en internationale jeugdige sporters komen naar Apeldoorn voor een sportieve strijd en slapen in diverse locaties in en rondom Apeldoorn. Alle vrijwilligers die zich hebben aangemeld om mee te helpen bij het Jeugdtoernooi, alvast heel erg bedankt. Het bestuur wenst iedereen fijne kerstdagen en een voorspoedig en sportief 2020!

Meisjes C1 kan promoveren naar de topklasse

Meisjes C1 heeft zaterdag met 4-0 gewonnen van Orion. Hierdoor eindigden de meiden op de 3e plaats in de poule waardoor ze kunnen promoveren naar de topklasse. Lees het verslag van trainer/coach David Bergsma.

Mini kampioen N4.2!

Na een sterke start dit seizoen wisten de meiden van N4.2 het toch nog spannend te maken. Gelukkig was het genoeg om het kampioenschap te halen. Jasmijn, Maud, Ilse, Tessa, Tarah en May Lina, knap gedaan. Gefeliciteerd meiden en coaches!

Mini kampioen N3.2!

Ook de meiden van N3.2 zijn (alweer) kampioen. Aimée, Amber, Livia, Romée en Yenthe hebben overtuigend laten zien dat zij klaar zijn voor een volgende stap. Ook de meiden van N3.4 hebben het heel goed gedaan en zijn tweede geworden in deze poule! Gefeliciteerd meiden en coaches!

Mini kampioen N5.1!

Loīs, Mette, Minoek en Roos hebben het hele seizoen mooi volleybal laten zien. De meiden zijn echt een team en klaar voor een volgende stap. Gefeliciteerd meiden en coach!