27e Errea-Buurman Internationaal Jeugdtoernooi sterk bezet met 60 teams!

Van 27 t/m 29 december 2019 vindt voor de 27e keer ons jaarlijkse Internationaal Jeugdtoernooi plaats. Dit toernooi staat garant voor drie dagen topvolleybal met de beste jeugdteams van Nederland en daar buiten. Met maar liefst 60 deelnemende teams, waarvan 12 uit het buitenland (Canada, USA, Rusland, Denemarken, Duitsland en Zwitserland), is het toernooi maximaal bezet. Zo’n 650 jongens en meisjes uit de A-, B- en C-jeugd in de leeftijd van 12 tot en met 18 jaar zullen drie dagen lang samen meer dan 300 wedstrijden spelen op 7 velden in de topsporthal van het Omnisport en de naastgelegen WSV hal. Bijna 300 deelnemers slapen in hotels/hostels in Apeldoorn eo en in samenwerking met Alterno overnachten dit jaar ook nog zo’n 140 spelers in de Alternohal. Vanzelfsprekend doen ook de beste jeugdspelers van SV Dynamo en VV Alterno mee aan dit toernooi. Publiek is van harte welkom in het Omnisport en de WSV-hal aan de Voorwaarts in Apeldoorn. De toegang is gratis!