november 2021

In eerste vijfsetter verliest Dames 1 nipt van VVU

De laatste wedstrijd dateert al weer van 14 november, aangezien de uitwedstrijd van afgelopen zondag geannuleerd was. Het is dezelfde reden die ten grondslag ligt aan de nieuwe maatregelen. In een leeg Omnisport kwam met VVU op zaterdagavond 28 november jl. een team op bezoek die aan goede reeks bezig is.

Dames 2 bindt ook Halley DS 1 aan de zegekar

We schrijven zaterdag 27 november 2021, een dag voordat de nieuwe COVID-19 maatregelen ingaan en dus de amateursport nagenoeg tot stilstand zal komen. De Topper in de 1e divisie A van de nationale competitie kan na de persconferentie gelukkig doorgaan want ieder teamlid van de selectie van coach Luuk Jothmann heeft naar deze wedstrijd uitgekeken. Er was hard en goed getraind en iedereen was gebrand op een goed resultaat. Lees het wedstrijdverslag van trainer/coach Luuk Jothmann onder 'Lees het hele bericht'.

Superclub aan het woord: SV Dynamo uit Apeldoorn

SV Dynamo maakt vanaf 2015 een professionaliseringsslag en draagt sinds vorig jaar het predicaat Superclub. Arjan de Groot focuste zich op talentontwikkeling en zorgde er o.a. voor dat breed motorisch ontwikkelen (BMO) een prominente plaats kreeg binnen onze vereniging. Het afgelopen jaar heeft Arjan zich, naast al zijn activiteiten voor Dynamo, ook als combinatiefunctionaris voor de gemeente ingezet. Lees het complete interview van de Nevobo. Foto: uiterst links Arjan de Groot

4 op een rij voor Dames 2

Voor de vierde keer op rij wist SV Dynamo dames 2 met 3-1 te winnen. Dames 2 staat nu 2e in de 1e Divisie A omdat de wedstrijd van DeVoKo – VoCASA is uitgesteld. Dan de wedstrijd; dankzij de tip vanuit het wedstrijdverslag van Wevo’70 wist de selectie van coach Luuk Jothmann zonder veel poespas vlakbij de sporthal Esdalhal te parkeren. Na de voorbespreking van de wedstrijd en de warming-up werd er gestart met Jasmijn, Joyce, Heleen, Sara, Lauri, Suzanne en Nikky. Lees het wedstrijdverslag van trainer/coach Luuk Jothmann onder 'Lees het hele bericht'.

Krazy Kangaroo voor de jeugd

Op zaterdag 27 november van 18:30 tot 19:30 uur gaan we met alle jeugdleden naar Krazy Kangaroo!
Ga jij ook mee? Geef je dan op.

Deelname is geheel gratis. Alleen jeugdleden en leden in de jeugdleeftijd kunnen zich opgeven.
Denk je aan de antislip sokken? Eventueel kan je deze voor 2,50 euro kopen bij Krazy Kangaroo.
We gaan er een gaaf uurtje van maken!

Let op:
Bij binnenkomst is een mondkapje verplicht. Op de baan zelf, is dit niet nodig.
Net zoals bij trainingen en wedstrijden is publiek (o.a. ouders) niet welkom.
Je kunt je opgeven tot en met vrijdag 26 november.

Adres: Schorpioenstraat 10 Apeldoorn
Website: https://www.familyleisurecompany.nl/krazykangarooapeldoorn

Publiek gaat eerder weg bij verloren duel van Dames 1 tegen VC Sneek

Na de knappe zege in de uitwedstrijd van afgelopen zondag was de aanloop naar het thuisduel tegen VC Sneek onrustig. De persconferentie op vrijdag en besmettingen bij andere teams zorgden voor een totaal andere Super Saturday dan twee weken geleden. De opdracht voor zaterdag 13 november jl. was identiek: Het volgen van het (gepresenteerde) strijdplan en bezig zijn met het behalen van het eigen niveau. Alleen in de eerste set en tot halverwege set 2 was er sprake van een (redelijk) gelijk opgaande strijd. Het was Sneek dat steeds meer in haar spel kwam, terwijl Dynamo er niet in slaagde de kansen te benutten: 23-25 en 20-25. Halverwege de derde set (net voor 18.00 uur) verliet het publiek de tribunes en werd het sluitstuk vanuit de kantine gevolgd. Zonder het echt -in het veld- aangaan van de strijd ging ook de laatste set naar het uitspelende team: 20-25. Kansen waren er zeker, maar de overtuiging in de acties bij Draisma Dynamo Dames 1 ontbrak. Het resultaat: 0 – 3 verlies en een minder positief gevoel.

Dames 2 wint, maar verliest toch een punt tegen Rosstars

Kent u dat gevoel dat ondanks winst je toch het gevoel hebt dat je verloren hebt?... Precies dat gevoel overheerst (nog). In de wedstrijdvoorbereiding bleek dat iedereen gebrand was om een goed eigen niveau neer te zetten, het publiek dat nog aanwezig mag zijn te trakteren op een goede wedstrijd vanaf de zijde van de Apeldoornse formatie en Volleyinfo.nl, één van onze sponsors, de gelegenheid te bieden mooie actiefoto’s te maken. Dit laatste is een feit en de reportage van Ruud Montagne is dan ook terug te vinden op de site van Volleyinfo.nl. Lees het wedstrijdverslag van trainer/coach Luuk Jothmann onder 'Lees het hele bericht'.

Coronaprotocol per 28 november 2021

In verband met de nieuwe coronamaatregelen gelden er in onze sportlocaties (Omnisport, Welgelegenhal of andere ingehuurde hallen) met ingang van zondag 28 november 17.00 uur de volgende regels.

Het eten tijdens Super Saturday gaat niet door

Helaas hebben we moeten besluiten het eten (nasi) tijdens de Super Saturday van morgen te annuleren. De betalingen zullen worden teruggestort. Als de aangekondigde coronamaatregelen doorgaan, zal het Dynamo Café zaterdag 13 november om 19.00 uur worden gesloten en is er om 20.00 uur geen publiek toegestaan tijdens de wedstrijd van Heren 1 tegen Vocasa.

Veerkrachtig Draisma Dynamo snoept Tours één set af

Zoals kon worden verwacht was Draisma Dynamo in de heenwedstrijd in de 1/32 finales van de CEV Cup niet opgewassen tegen Tours Volley-Ball. Een veerkrachtig Apeldoorns ensemble liet zich woensdagavond in de Draisma Dynamo Arena desondanks niet zomaar naar de slachtbank leiden en snoepte de sterke Fransen zelfs brutaal een set af.