januari 2020

Thuiswedstrijd Draisma Dynamo - Taurus

Zaterdag 25 januari speelt Heren 1 om 20.00 uur thuis tegen Taurus. Ben jij er ook bij?

Ga massaal mee naar de bekerfinale: schrijf je in voor de busreis naar Den Bosch!

We gaan naar Den Bosch toe! Zondag 16 februari is het zover. Dan neemt Draisma Dynamo het in de finale om de nationale beker op tegen SAMEN.Lycurgus. Ga mee om Redbad en zijn mannen in de Maaspoort naar de overwinning te schreeuwen. Mis het niet.
Schrijf je nu in voor de busreis naar Den Bosch!

Met Draisma Dynamo On Tour

Voor slechts 17,50 euro vervoert Draisma Dynamo alle trouwe aanhangers naar de bekerfinale. Wie jonger is dan dertien jaar, kan al voor 15,00 euro mee. De toegang tot de wedstrijd zit bij dit bedrag inbegrepen. Iedereen die Draisma Dynamo een warm hart toedraagt, kan een plekje reserveren in de roodgele supporterskaravaan naar Den Bosch. Meld je dus massaal aan!
Schrijf je nu in!

Verkoop inspeelshirts in het Dynamo Café

Op zaterdagochtend 25 januari, 1 februari en 8 februari kunnen jeugdleden en andere leden weer een nieuw inspeelshirt kopen. Het shirt is in verschillende maten verkrijgbaar. Door de positieve reacties op de vorige shirts, is ook dit jaar weer gekozen voor het Stedman Active dry shirt van 100% polyester. Het shirt kost € 8 per stuk. Graag contant betalen! De verkoop is van 10.30 tot 13.00 uur in het Dynamo Café. Wees er snel bij, op is op!

Zaterdag 8 februari Après Ski Party in het Dynamo Café!

Zaterdag 8 februari wordt het weer winter in Apeldoorn want dan organiseert Heren 7 vanaf 21.00 uur wederom het oergezellige Après Ski feest in het Dynamo Café. We hebben deze zaterdag weer een heleboel  thuiswedstrijden, waaronder wedstrijden van Heren 2, Dames 2, Dames 1 (tegen Alterno D2) en Heren 1 (tegen REVO ZVH), dus gegarandeerd volle bak. Speel je niet? Kom dan gewoon langs want iedereen is welkom en dit feest mag je niet missen. Er is voldoende te eten en er is ruim keus uit allerlei ‘speciale’ Après Ski drankjes: Glühwein, Flügel en vliegende hertjes! En met de gezellige Après Ski muziek van Dj De Keet wordt het gewoon weer super gezellig. Om de feestvreugde te verhogen moet je natuurlijk wel zoveel mogelijk in Après Ski stijl komen. Dus hup die winterkleren aan. De toegang is gratis, tussen 18.00 uur en 20.00 uur kun je in het Dynamo Café terecht voor patat en diverse snacks en sauzen. Tot zaterdag 8 februari!

Woensdag H1 tegen Sliedrecht

Geen trainingen in de voorjaarsvakantie, tenzij aangevraagd

De voorjaarsvakantie komt er weer aan (maandag 24 t/m vrijdag 28 februari). In principe zijn er geen trainingen. Mocht je toch graag willen trainen dan kunnen we zaalruimte inhuren. De inhuur is op dinsdag en donderdag in het Omnisport. Wil je op een andere dag trainen dan kan dat alleen als er 2 of 4 teams tegelijk gaan trainen (hele zaalhuur of halve zaalhuur). Graag uiterlijk maandag 20 januari laten weten of je trainingsruimte nodig hebt. Dat kan via een mail naar webredactie@svdynamo.nl.

Alle 8 Open Club teams naar de halve finale!

Alle 8 Open Club teams hebben zich geplaatst voor de halve finales van de Nationale Open Jeugd Kampioenschappen (NOJK). Niet alle Open Club teams kwamen vandaag tijdens de voorronde in actie: Jongens B, Meisjes B en Jongens A waren vrijgesteld van de voorronde. Jongens D, Meisjes D, Jongens C, Meisjes C en Meisjes A moesten vandaag wel spelen en hebben zich allemaal weten te plaatsen! Alle spelers en speelsters, trainers en coaches, super goed gedaan, van harte gefeliciteerd en op naar de halve finales op 15 februari! Dan zullen we er alles aan doen om ook op 11 april in actie te komen tijdens de finales. Op de foto Open Club Jongens C.

Gewijzigd trainingsschema van maandag 6 t/m vrijdag 10 januari

Van 7 - 12 januari speelt het Nederlands Dames team het Olympisch kwalificatietoernooi (OKT) in het Omnisport. Hierdoor geldt er een gewijzigd trainingsschema van maandag 6 t/m vrijdag 10 januari. Er kunnen ook wijzigingen zijn voor teams die in de Welgelegenhal trainen. Alle mini's ontvangen binnenkort van de Minicommissie bericht waar en hoe laat ze volgende week trainen. Het OKT is voor onze Oranje Dames de laatste kans om een ticket te bemachtigen voor Tokio. Wil je erbij zijn? Bestel dan snel je tickets.

Trainersopleiding VT2 in het Omnisport, iets voor jou?

Ben je trainer, aspirant trainer of coach bij Dynamo? Dan krijg je de kans om de trainersopleiding VT2 (volleybaltrainer 2) van de Nevobo te volgen in het Omnisport. Deze opleiding is in principe een vereiste voor alle trainers. Heb je belangstelling? Stuur dan voor 15 januari een mailtje naar jeugd@svdynamo.nl dan houden we je op de hoogte. De data zijn nog niet bekend. Er zit een maximum aan het aantal deelnemers, bij veel animo zullen sommigen moeten wachten op een tweede ronde.