Ga massaal mee naar de bekerfinale: schrijf je in voor de busreis naar Den Bosch!

We gaan naar Den Bosch toe! Zondag 16 februari is het zover. Dan neemt Draisma Dynamo het in de finale om de nationale beker op tegen SAMEN.Lycurgus. Ga mee om Redbad en zijn mannen in de Maaspoort naar de overwinning te schreeuwen. Mis het niet.
Schrijf je nu in voor de busreis naar Den Bosch!

Met Draisma Dynamo On Tour

Voor slechts 17,50 euro vervoert Draisma Dynamo alle trouwe aanhangers naar de bekerfinale. Wie jonger is dan dertien jaar, kan al voor 15,00 euro mee. De toegang tot de wedstrijd zit bij dit bedrag inbegrepen. Iedereen die Draisma Dynamo een warm hart toedraagt, kan een plekje reserveren in de roodgele supporterskaravaan naar Den Bosch. Meld je dus massaal aan!
Schrijf je nu in!

Wil je op eigen gelegenheid naar Den Bosch? Bestel dan je ticket via: https://pos.cmtickets.com/dynamobeker2020/step1. Met de kortingscode BEKERDYNAMO betaal je slechts € 7,50 voor een clubkaart (€ 5,- voor jeugd t/m 12 jaar).

De bekerfinale begint om 13:00 uur. Vertrektijd van de bussen naar Den Bosch staat t.z.t. vermeld op de website en facebookpagina van Draisma Dynamo. We gaan er met z’n allen een onvergetelijk Draisma Dynamo-feestje van maken! Zorg dat je erbij bent op 16 februari in Den Bosch!