november 2019

Verplaatsing trainingen op 4,10 en 11 december

In verband met de thuiswedstrijd van Heren 1 op woensdagavond 4 december tegen Orion en de Europacupwedstrijd op woensdag 11 december zijn de trainingen in het Omnisport op 4, 10 en 11 december verplaatst. Ook de trainingen op deze dagen in de Welgelegenhal kunnen zijn verplaatst. Bekijk hieronder het inhuurschema voor de komende 2 weken en deel het met je team.

A.s. zondag thuiswedstrijd Draisma Dynamo - Talentteam Papendal

Zondag 24 november thuiswedstrijd Dames 1 - VC Sneek

Zondag 24 november staat er voor Dames 1 een spannende bekerwedstrijd op het programma. De dames spelen tegen de verliezend finalist om het landskampioenschap VC Sneek Dames 1 in de 1/8 finale van het Nationale Bekertoernooi. De wedstrijd begint om 15.00 uur en het Dynamo Café is vanaf 14.00 geopend voor de supporters! De entree is gratis, we hopen op jullie support naar een plek in de ¼ finale!

A.s. zaterdag 23 november thuiswedstrijd Dames 1 - Donitas

Na een mooie 3-0 overwinning op Sudosa-Desto uit Assen afgelopen zaterdag heeft Dames 1 aankomend weekend een dubbel thuis programma in het Omnisport. Zaterdag 23 november spelen ze om 18.00 uur de belangrijke competitie wedstrijd tegen Donitas uit Groningen. De dames hebben het vizier naar boven en zijn gretig naar de volgende driepunter. Als dat lukt, vestigen ze zich in het “linker rijtje” en zullen de intentie hebben om daar niet meer uit te gaan.

Uitval/verplaatsing trainingen op 4, 10 en 11 december in het Omnisport

Op woensdagavond 4 december speelt Heren 1 een thuiswedstrijd tegen Orion. Het Omnisport is dan niet beschikbaar voor trainingen. Op woensdag 11 december speelt Heren 1 een Europacupwedstrijd. Hierdoor kunnen we op dinsdag 10 (na de minitraining) en woensdag 11 december geen gebruik maken van het Omnisport. Train je op 1 van deze dagen in het Omnisport? Geef dan z.s.m. maar uiterlijk dinsdag 19 november aan of je vervangende ruimte wilt hebben. Je kunt ook zelf een oefenpotje regelen tegen een ander team. De verwachting is dat er alleen kleine gymzaaltjes beschikbaar zijn. Je wensen kun je doorgeven aan Janet de Jonge via de app of via een mailtje aan webredactie@svdynamo.nl.

Zaterdag 14 december muziekquiz in het Dynamo Café!

Wat weet jij van muziek? Test je muziekkennis bij Dynamo! Op zaterdag 14 december ben je vanaf 19.30 uur van harte welkom in het Dynamo Café, de quiz begint om 20.00 uur. Wil je meer informatie of je inschrijven? Stuur dan een mailtje naar naar Marco Dijkhof (H8) via clubhuis@svdynamo.nl of stuur een whatsapp bericht naar nummer 06-27559346. Schrijf je team zo snel mogelijk in, dan weet je zeker dat er plaats is. Een team mag bestaan uit ongeveer 4 tot 6 personen. We maken er een gezellige avond van, tot dan!

Algemene ledenvergadering op woensdag 20 november

Het bestuur van SV Dynamo Apeldoorn nodigt erevoorzitters, ereleden, leden en ouders van jeugdleden (jonger dan 16 jaar) uit voor de algemene ledenvergadering. Deze wordt gehouden op woensdag 20 november om 20.00 uur in het Dynamo Café. De agenda is op 8 november per mail verstuurd aan alle genodigden.

Zaterdag 16 november thuiswedstrijd Heren 1 - Vocasa