oktober 2019

Gratis fruit door Jumbo Wiegmans Apeldoorn tijdens mini- en jeugdochtend

Op 2 en 9 november en 14 december (mini- en jeugdochtend) levert Jumbo Wiegmans weer gratis fruit voor in het Dynamo Café. Sinds november 2017 is Jumbo Wiegmans als Ambassadeur aan SV Dynamo verbonden. Insteek van dit sponsorschap is de gezonde kantine. Bas Wiegmans van Jumbo Wiegmans gaat samen voor een gezondere leefstijl en dat betekent ook meer gezonde voeding in de sportkantine. Daarom gaan we tijdens de mini- en jeugdochtenden gratis fruit beschikbaar stellen.

A.s. vrijdag 1 november thuiswedstrijd Draisma Dynamo - Lycurgus

Data NOJK (Open Club) bekend

De data voor de Nationale Open Jeugd Kampioenschappen (NOJK/Volleybaldirect Open), ook wel Open Club genoemd, zijn bekend. De voorronde vindt plaats op zaterdag 4 januari 2020 (de laatste zaterdag van de kerstvakantie), de halve finale op zaterdag 15 februari 2020 en de finale op zaterdag 11 april 2020. Alle informatie over het kampioenschap is terug te vinden op www.volleybal.nl. De jeugdspelers die zijn geselecteerd voor de open club, krijgen hierover binnenkort een mail.

Entree via Dynamo Café tijdens EK Baanwielrennen

Van woensdag 16 t/m zondag 20 oktober vindt het EK Baanwielrennen plaats in het Omnisport. In die periode graag gebruik maken van kleedkamers 1, 2, 4, 5 en 6. Tijdens het EK moeten we gebruik maken van ingang 3 (entree Dynamo Café).

Zaterdag 19 oktober eerste thuiswedstrijd Draisma Dynamo

Zaterdag 19 oktober om 20.00 uur speelt Draisma Dynamo de eerste thuiswedstrijd van het seizoen 2019-2020 tegen Advisie/SSS uit Barneveld. Voor de wedstrijden van Heren 1 betalen volwassenen € 5 en jeugd t/m 16 jaar € 2,50. Leden en vrijwilligers van SV Dynamo hebben gratis toegang met een elektronische seizoenkaart. Zij hebben op dinsdag 14 oktober een mail ontvangen met alle informatie om deze kaart aan te vragen. Zie ook het nieuwsbericht over de nieuwe elektronische seizoenkaart.

Trainingsrooster Herfstvakantie

Het trainingsrooster voor de Herfstvakantie (maandag 21 t/m vrijdag 25 oktober) staat als bijlage bij dit bericht.

Nieuw: elektronische seizoenkaart

Leden en vrijwilligers van Dynamo krijgen binnenkort een elektronische seizoenkaart voor het volleybalseizoen 2019/2020. De kaart vervangt de geprinte lidmaatschap-/seizoenkaarten voor leden en vrijwilligers die toegang gaven tot de eredivisiewedstrijden van Draisma Dynamo Heren 1. Met de seizoenkaart heb je gratis toegang tot alle thuiswedstrijden van Heren 1. De kaart is ook geldig tijdens bekerwedstrijden en Europacupwedstrijden in het Omnisport. Je mag altijd 1 introducé gratis meenemen. Dit staat ook op de kaart vermeld.

Actualisering Technisch Beleidsplan

De technische commissie heeft het Technisch Beleidsplan waarmee we in de 2e helft van vorig seizoen zijn gestart, geactualiseerd.

Geen trainingen in de Herfstvakantie, tenzij aangevraagd

De Herfstvakantie komt er weer aan (maandag 21 t/m vrijdag 25 oktober). In principe zijn er geen trainingen. Mocht je toch graag willen trainen dan kunnen we zaalruimte inhuren. De inhuur is op dinsdag en donderdag in het Omnisport. Wil je op een andere dag trainen dan kan dat alleen als er 2 of 4 teams tegelijk gaan trainen (hele zaalhuur of halve zaalhuur). Graag uiterlijk maandag 7 oktober laten weten of je trainingsruimte nodig hebt. Dat kan via een mail naar webredactie@svdynamo.nl.

Breng nu je stem uit op Dynamo met de Rabobank ClubSupport Campagne!

Wil je Dynamo steunen via de Rabobank ClubSupport Campagne? Dan kun je vanaf vandaag t/m 11 oktober stemmen op Dynamo. Je kunt alleen stemmen als je een Raborekening hebt én lid bent van Rabobank Apeldoorn en omgeving (als je alleen een Raborekening hebt en geen lid bent van de Rabobank kun je niet stemmen). Ben je lid? Breng dan je stem uit op Dynamo. Met de opbrengst willen we een trainershandboek maken voor het verhogen van de kwaliteit van de trainingen. Vorig jaar heeft deze actie onze vereniging ruim € 1.500 euro opgeleverd! Stemmen is heel eenvoudig, volg de onderstaande 2 stappen: