Breng nu je stem uit op Dynamo met de Rabobank ClubSupport Campagne!

Wil je Dynamo steunen via de Rabobank ClubSupport Campagne? Dan kun je vanaf vandaag t/m 11 oktober stemmen op Dynamo. Je kunt alleen stemmen als je een Raborekening hebt én lid bent van Rabobank Apeldoorn en omgeving (als je alleen een Raborekening hebt en geen lid bent van de Rabobank kun je niet stemmen). Ben je lid? Breng dan je stem uit op Dynamo. Met de opbrengst willen we een trainershandboek maken voor het verhogen van de kwaliteit van de trainingen. Vorig jaar heeft deze actie onze vereniging ruim € 1.500 euro opgeleverd! Stemmen is heel eenvoudig, volg de onderstaande 2 stappen:

• Ben je lid van de Rabobank? Dan heb je op 27 of 28 september een e-mail of een stemkaart per post ontvangen met hierop een stemcode. Kijk ook in je spamberichten als je de mail niet kunt vinden..
  • Breng 5 stemmen uit waarvan 2 op Dynamo

Let op: jouw stem is pas geldig als je ze alle 5 hebt uitgebracht. Je kunt maximaal 2 stemmen uitbrengen op 1 vereniging/stichting. Jouw unieke stemcode onthoudt op welke vereniging/stichting je je stem(men) hebt uitgebracht.

Dank voor je stem op SV Dynamo! Stemmen kan tot en met vrijdag 11 oktober.