Nieuw: elektronische seizoenkaart

Leden en vrijwilligers van Dynamo krijgen binnenkort een elektronische seizoenkaart voor het volleybalseizoen 2019/2020. De kaart vervangt de geprinte lidmaatschap-/seizoenkaarten voor leden en vrijwilligers die toegang gaven tot de eredivisiewedstrijden van Draisma Dynamo Heren 1. Met de seizoenkaart heb je gratis toegang tot alle thuiswedstrijden van Heren 1. De kaart is ook geldig tijdens bekerwedstrijden en Europacupwedstrijden in het Omnisport. Je mag altijd 1 introducé gratis meenemen. Dit staat ook op de kaart vermeld.

Deze week ontvang je een mail met een link en een wachtwoord waarmee je jouw gratis e-seizoenkaart 2019/2020 kunt bestellen. Bewaar je e-seizoenkaart goed. Deze wordt iedere wedstrijd gescand. Je kunt je kaart laten scannen via een afbeelding op je telefoon of tablet of via een print op een A-4’tje. Heb je vragen over de kaart? Stuur dan een mailtje naar seizoenkaart@svdynamo.nl. We hopen je komend seizoen vaak te zien (en te horen …) op de tribune!