Gratis fruit door Jumbo Wiegmans Apeldoorn tijdens mini- en jeugdochtend

Op 2 en 9 november en 14 december (mini- en jeugdochtend) levert Jumbo Wiegmans weer gratis fruit voor in het Dynamo Café. Sinds november 2017 is Jumbo Wiegmans als Ambassadeur aan SV Dynamo verbonden. Insteek van dit sponsorschap is de gezonde kantine. Bas Wiegmans van Jumbo Wiegmans gaat samen voor een gezondere leefstijl en dat betekent ook meer gezonde voeding in de sportkantine. Daarom gaan we tijdens de mini- en jeugdochtenden gratis fruit beschikbaar stellen.

In het Dynamo Café zal een Jumbo krat goed zichtbaar zijn tijdens de resterende mini- en jeugdwedstrijden. Dit krat zal goed gevuld worden, zodat de mini's en jeugd voor of na de wedstrijd gratis een appeltje, banaantje of mandarijntje kunnen pakken. SV Dynamo is bijzonder blij met de sponsoring van Jumbo Wiegmans Apeldoorn. Naast de sponsoring van het fruit is het de bedoeling om nog meer gezonde artikelen in het assortiment op te nemen. Voor dit gehele pakket heeft Jumbo Wiegmans een mooi budget beschikbaar gesteld. We hopen en vertrouwen op een goede- en langdurige relatie tussen Jumbo Wiegmans Apeldoorn en SV Dynamo.