augustus 2019

Inspiratie door een volleyballegende

Donderdagavond 29 augustus 2019. Het volleybalseizoen is nog niet begonnen, maar diverse trainers en coaches van de Jeugd lopen het Dynamo café al binnen. Ook zien we CMV coaches die naar binnen gaan.

Een blik naar binnen leert dat de traditionele trainer coach avond van de Jeugd aan de gang is, waarbij ook de ballen weer uitgereikt worden aan de teams. Maar…. er is ook iets anders aan de hand, want het is drukker is dan andere jaren. Als we nog even blijven kijken zien we opeens ook Bas van de Goor naar binnen komen. En al gauw, na het uitreiken van de ballen en een korte toelichting op het technisch beleid, krijgt Bas het woord.

14 september jeugd: volleybal en feest

Speel je in een jeugdteam of geef je training of coach je een team?
Zet dan zaterdag 14 september in je agenda: volleybal en feest

Unieke samenwerking

Samen met de Nevobo°, Dynamo, Alterno en andere volleybalverenigingen uit Apeldoorn wordt zaterdag 14 september een dag vol volleybal en feesten. Ideeën over de invulling van het programma komen van de verenigingen en de Jeugdraad van Dynamo.

Voorbereidingstoernooi voor de jeugd

In diverse hallen in Apeldoorn spelen jeugdteams van de Apeldoornse volleybalverenigingen tegen elkaar. Alle jeugdteams van Dynamo doen daar aan mee.

Groots feest voor de jeugd

's Avonds is er een groots feest voor de jeugd waar ook weer alle verenigingen van Apeldoorn aan meedoen. Hoe het feest er uit gaat zien of waar het is, is nog een verrassing.

° De Nevobo nam het initiatief om Apeldoornse verenigingen samen te brengen om ideeën voor activiteiten, rondom het EK mannen in september, uit te wisselen. Het toernooi voor jeugdteams en het feest voor de jeugd zijn een van de activiteiten.

We wensen je een hele fijne vakantie en tot volgend seizoen!

Concept trainingsrooster

De vakantie is bijna (helemaal) voorbij en het begin van het seizoen staat voor de deur. Eerder hadden we al aangegeven wanneer de trainingen weer beginnen:

• Maandag 2 september: start trainingen alle seniorenteams en recreanten
  • Maandag 9 september: start trainingen alle jeugd en miniteams

NB sommige Top & opleidingsteams zijn al eerder gestart met trainen

Vanaf vandaag staat ook het trainingsrooster gepubliceerd op de website. We willen hier bij aangeven dat dit nog in concept is aangezien we een heel aantal (jeugd & mini) trainers hebben die nog studeren en naar school gaan en afhankelijk zijn van hun schoolroosters. Hierdoor zou het kunnen dat er nog aanpassingen volgen.

Instuiftrainingen jeugd en mini's

In de week van maandag 2 september zijn er voor alle jeugd en mini teams* die niet kunnen wachten weer te beginnen instuiftrainingen. Op deze momenten worden gemixte teams gemaakt en zal er onderling gespeeld gaan worden. Je kunt gewoon komen, je hoeft je niet aan te melden. Hieronder de tijden en dagen:

• Woensdag 16.00-17.30 Omnisport: Sportspeeltuin, niveau 2 en niveau 3
  • Vrijdag 17.00-18.30 Omnisport: niveau 4, niveau 5 en niveau 6
  • Vrijdag 18.30-21.00 Omnisport: jeugd
    * ook spelers uit jeugdteams die al eerder gestart zijn hierbij welkom.

We kijken met zijn alle uit naar een mooi, leuk en sportief seizoen.

DAKA koopavond 17-21 uur

Datum rep:
06-09-2019

DAKA koopavond 17-21 uur

Datum rep:
05-09-2019

Finaleplaatsen voor 13 Dynamo spelers bij NK beachvolleybal Scheveningen

Aankomend weekend vinden bij het Den Haag beach stadion op het strand van Scheveningen de beachvolleybal finals plaats. Dit is het officiële gesloten NK beach jeugd. De hele zomer hebben de Dynamo spelers/teams door het hele land toernooien gespeeld van het Nevobo Junior Beachcircuit. Dit landelijke circuit bestaat uit meer dan 50 toernooien door het hele land waar spelers punten kunnen verdienen voor de landelijke ranking. Na alle toernooien worden de 4 beste resultaten van een speler bij elkaar opgeteld. De 4 beste spelers uit de regio’s oost, west, zuid en noord plaatsen zich voor de finales aankomende zaterdag 24 augustus in Scheveningen. De volgende teams hebben zich geplaatst:

Exclusieve SV Dynamo leden koopavonden bij DAKA op 5 en 6 september

In samenwerking met onze sponsor DAKA zijn er op 5 & 6 september 2019 2 speciale koopavonden voor SV Dynamo leden. Tussen 17.00 en 21.00 uur kun je met 10% korting nieuwe volleybalartikelen aanschaffen. De 10% korting geldt op het gehele assortiment volleybalschoenen, volleybal gerelateerde artikelen en sport gerelateerde kleding. De 10% korting op volleybalartikelen is een structurele korting voor Dynamo-leden die ook geldt na 5 en 6 september. De korting op sport gerelateerde kleding (andere sportkleding dan volleybalkleding) geldt alleen op 5 en 6 september. De korting geldt niet op reeds afgeprijsde artikelen en artikelen waar al korting op van toepassing is.

DAKA VIP app

Je kunt alleen profiteren van deze korting als je gebruik maakt van de speciale DAKA VIP app en lid wordt van de groep SV Dynamo Apeldoorn. Download de app alvast in de App Store/Google Play Store, maak een account aan en vul je profiel in. De activatiecode (wachtwoord) krijg je bij het afrekenen van de artikelen aan de kassa.

Eerste krachtproef voor Dames 1

Het Dames 1 team van SV Dynamo ondergaat op zaterdag 24 augustus een eerste krachtproef in de aanloop naar het nieuwe volleybalseizoen. Tijdens een oefenzeskamp in het Omnisport meet de equipe van coach Michael Beugelsdijk de krachten met tegenstanders uit zowel eredivisie als Topdivisie. Behalve de Dynamo vrouwen nemen US (Amsterdam), VoCASA (Nijmegen), VCN (Capelle aan den IJssel), VVU (Utrecht) en plaatsgenoot Alterno deel aan het toernooi. De zeskamp in Omnisport duurt van 10.00 tot 16.00 uur. Het Dynamo Café is geopend, kom je ook kijken? Tot ziens op zaterdag 24 augustus!