oktober 2018

Dames 1 door naar de achtste finale van de nationale beker

Dames 1 speelde zaterdag een driekamp om de nationale beker en plaatste zich voor de achtste finale. Lees het wedstrijdverslag onder 'lees het hele bericht'.

Rookverbod bij ingang Dynamo Café

Het is niet meer toegestaan om te roken voor of vlakbij de ingang van het Dynamo Café, ook niet bij slecht weer. Op veler verzoek heeft het bestuur hier een rookverbod ingesteld. De asbak is verplaatst naar de lantaarnpaal bij de fietsenberging.

Lever deze week je boekjes in van de Grote Clubactie

De Grote Clubactie loopt ten einde. Wat hebben we al veel boekjes ontvangen! Vergeet niet om deze week je boekjes in te leveren bij je trainer, ook als ze nog niet helemaal vol zijn. Dit kan tot en met vrijdag 2 november.

Heren 2 verliest en herstelt zich in de nationale beker

Heren 2 speelde zaterdag een driekamp om de nationale beker. Lees het wedstrijdverslag van trainer/coach Jorg Radstake.

Ga mee met de bus naar de wedstrijd Abiant Lycurgus - Draisma Dynamo

Ga je mee naar de wedstrijd van Draisma Dynamo tegen Abiant Lycurgus in Groningen? Op 11 november vertrekt een touringcar richting het hoge noorden om de mannen van Draisma Dynamo naar de overwinning te "schreeuwen". De prijs voor deze rit is € 10. Twijfel niet en schrijf je nu in, er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar. Vol = Vol. Inschrijven kan via secretariaat@dynamovolleybal.nl.

Verplaatsing trainingen Omnisport op maandag 29 oktober

In verband met een congres in het Omnisport kunnen we a.s. maandag 29 oktober geen gebruik maken van de topsporthal. Alle trainingen van maandag in Omnisport worden verplaatst naar de onderstaande hallen en gymzalen. Graag zelf ballen meenemen. Openen met de SpaaS app en de codes van Omnisport.

• Zuidbroek 16.30-18.00 uur Mc5 en Mc8
  • Zuiderpark 18.00-19.30 uur Ma2, Ma3, Ja1 en Jb1
  • Matenpark 18.30-20.30 uur Heren 4, Dames 3 en Dames 6
  • Groenlingweg 25 - 20.30-22.00 uur Heren 11
  • Warenargaarde 230 - 20.30-22.00 uur Recreanten 2
  • Aristotelesstraat 601 - 20.00-21.30 uur Dames 4
  • Angerenstein 17 - 20.00-21.30 uur Heren 9
  • Gentiaanstraat 76 - 20.00-21.30 uur Recreanten 1

Dames 1 verliest nipt van Alterno

Zaterdag 20 oktober speelde Dames 1 uit tegen Alterno. Het werd weer een vijfsetter. Lees het wedstrijdverslag onder 'Lees het hele bericht'.

Heren 2 boekt mooie 3-0 overwinning in Assen

Heren 2 speelde zaterdag uit in Assen en boekte een mooie 3-0 overwinning op Sudosa-Desto. Lees het wedstrijdverslag van trainer/coach Jorg Radstake.

Zaterdag 27 oktober thuiswedstrijd Draisma Dynamo - VV Zaanstad

Wereldcafé ledenraadpleging Dynamo woensdag 31 oktober

Veel leden hebben het beste met de club voor maar laten in de wandelgangen ook regelmatig een kritisch geluid horen. Het bestuur probeert deze signalen op te pikken en er wat mee te doen maar dat lukt niet altijd. Graag horen wij jullie opbouwende kritiek om Dynamo verder op weg te helpen. Wat zijn jouw ideeën over onze vereniging, wat kan en moet beter, wat kan anders en hoe kunnen we dat realiseren? Ook hebben we jullie hulp nodig bij het actualiseren van het beleidsplan voor de komende 5 jaar.  Wij zijn benieuwd naar jullie mening over een aantal onderwerpen. Daarom organiseren we op woensdagavond 31 oktober om 20.00 uur een kritische ledenavond onder begeleiding van Sylvia van Ark. Jullie kunnen in diverse rondes je mening geven over in elk geval de volgende onderwerpen:

- jeugd(opleiding)

- bestedingen binnen de vereniging

- meer toeschouwers op de tribunes

- lijnteams en breedtesport

- club(t)huis

- Dynamo over 10 jaar

Ben jij lid van SV Dynamo? Dan zien we je graag woensdagavond 31 oktober om 20.00 uur in het Dynamo Café. Geef je op via deze link. Namens het bestuur, Arjan Oudbier, voorzitter