Wereldcafé ledenraadpleging Dynamo woensdag 31 oktober

Veel leden hebben het beste met de club voor maar laten in de wandelgangen ook regelmatig een kritisch geluid horen. Het bestuur probeert deze signalen op te pikken en er wat mee te doen maar dat lukt niet altijd. Graag horen wij jullie opbouwende kritiek om Dynamo verder op weg te helpen. Wat zijn jouw ideeën over onze vereniging, wat kan en moet beter, wat kan anders en hoe kunnen we dat realiseren? Ook hebben we jullie hulp nodig bij het actualiseren van het beleidsplan voor de komende 5 jaar.  Wij zijn benieuwd naar jullie mening over een aantal onderwerpen. Daarom organiseren we op woensdagavond 31 oktober om 20.00 uur een kritische ledenavond onder begeleiding van Sylvia van Ark. Jullie kunnen in diverse rondes je mening geven over in elk geval de volgende onderwerpen:

- jeugd(opleiding)

- bestedingen binnen de vereniging

- meer toeschouwers op de tribunes

- lijnteams en breedtesport

- club(t)huis

- Dynamo over 10 jaar

Ben jij lid van SV Dynamo? Dan zien we je graag woensdagavond 31 oktober om 20.00 uur in het Dynamo Café. Geef je op via deze link. Namens het bestuur, Arjan Oudbier, voorzitter