november 2015

Heren 2 verliest met 3-0 van Compaen

Heren 2 mocht dit weekend tegen Compaen in Oostzaan aantreden. Het werd 3-0 voor Compaen. Lees het wedstrijdverslag van trainer/coach Jorg Radstake onder 'Lees het hele bericht'.

Orion Dames 1 te sterk voor Dynamo Dames 1

Afgelopen zaterdag stond er een leuke wedstrijd op het programma. Dames 1 mocht aantreden tegen Seesing Personeel Orion Dames 1. Lees het wedstrijdverslag onder 'Lees het hele bericht'.

Gratis pasfoto voor spelerspas of website op woensdag 2 december

Heb je een foto nodig voor je spelerspas of staat er nog geen foto van jou op de website? Of geen mooie foto? Op woensdag 2 december kun je tussen 17.00 en 18.30 uur weer een pasfoto laten maken achterin het Dynamo Café. Het laten maken van een pasfoto is altijd gratis. Als je een foto moet laten maken voor een spelerspas, dan krijg je hierover een mailtje. Kleding: spelers in wedstrijdshirt en coaches en trainers graag in sportkleding. Voor vrijwilligers gelden geen kledingvoorschriften.

16 december Europa Cup wedstrijd in het Omnisport: Heren 1 - Calcit Kamnik

Woensdagavond 16 december speelt Draisma Dynamo een Europa Cup wedstrijd om de Challenge Cup tegen het Slowaakse Calcit Kamnik in het Omnisport. De wedstrijd begint om 19.00 uur, de zaal is open vanaf 17.30 uur. De entree bedraagt voor niet-leden € 10 (17 jaar of ouder) en € 7,50 (tot en met 16 jaar) en voor leden € 7,50 (17 jaar of ouder) en € 5 (tot en met 16 jaar). Zet de datum vast in je agenda! Kaartverkoop aan de kassa van het Omnisport voorafgaand aan deze wedstrijd.

Draisma Dynamo wint allereerste stadsderby tegen Coolen Alterno met 3-0

In een bomvolle Alternohal won Draisma Dynamo vanavond relatief eenvoudig van Coolen Alterno: 18-25, 18-25 en 20-25. Het was de allereerste stadsderby tussen Coolen Alterno en Draisma Dynamo in de Nederlandse eredivisie. Op 14 februari 2016 is de return in het Omnisport. Beelden van de wedstrijd en een interview met Michiel van Dorsten zijn morgen om 18.00 uur te zien bij Omroep Gelderland.

Blacklight toernooi op woensdag 23 december

Op woensdag 23 december, in de Kerstvakantie, wordt voor de tweede keer het spectaculaire Blacklight-volleybal-toernooi georganiseerd.
Iedereen die bij de vereniging is betrokken, is welkom om te volleyballen in het donker en wat te eten en te drinken bij kaarslicht.

's Ochtends vroeg zijn de mini's en ouders (+ o.a. familie, coach, trainer) welkom in het Dynamo café om samen te ontbijten, het gezicht of een t-shirt met 'glow-in-the-dark'-verf te beschilderen en te volleyballen.
Rond het middaguur is de beurt aan de jeugd om samen te brunchen en aan het eind van de middag verwelkomen we alle senioren en recreanten voor een hapje en een drankje en volleybal.

Begin december maken we het definitieve programma bekend en kun je je inschrijven voor het toernooi.

Loting bekertoernooi Dames 1 had beter gekund

Afgelopen maandagmiddag vond de loting voor het nationale bekertoernooi plaats. SV Dynamo Dames 1 heeft het tijdens deze loting niet gunstig getroffen. Onze dames komen in de volgende ronde tegenover Springendal Set-Up ’65 te staan, de huidige nummer drie van de Eredivisie.

SV Dynamo Dames 1 bekert verder

Zaterdag 21 november was voor Dames 1 een competitie vrij weekend omdat de derde ronde van de beker op het programma stond. Dames 1 was ingedeeld bij Gabberted.com VCN DS1, die uitkomt in de 1e Divisie en Devoko die ook uitkomt in de Topdivisie. Met twee maal een 3–1 overwinning gaat Dames 1 door naar de volgende ronde in de beker! Lees het wedstrijdverslag onder 'Lees het hele bericht'.

Henk Dijkgraaf voorzitter van Sportraad Apeldoorn

Tijdens de Algemene Ledenvergadering afgelopen maandag van de Vereniging Sportraad Apeldoorn (VSA) is Henk Dijkgraaf gekozen tot voorzitter, als opvolger van Anne Fokke de Vries. De Sportraad is het overkoepelende orgaan van sportverenigingen binnen de gemeente Apeldoorn, zij verlenen ondersteuning en begeleiding aan 130 verenigingen, bevorderen de sport en stimuleren sportdeelname in Apeldoorn. Zijn functie als bestuurslid van de Stichting Topvolleybal Dynamo blijft Henk vervullen. Het bestuur van SV Dynamo Apeldoorn wenst hem veel succes met deze mooie uitdaging.

De Nationale beker: een illusie armer, maar wel een ervaring rijker

Afgelopen zaterdagmiddag en -avond stond de derde ronde van de Nationale beker op het programma. In een 4-kamp met Reflex (koploper in de 2e divisie) en twee directe concurrenten in de Topdivisie (Sliedrecht Sport en Compaen) mocht Heren 2 strijden om de eerste plek, die alleen recht geeft op een plek bij de laatste 16 teams. Lees het wedstrijdverslag van trainer/coach Jorg Radstake.