Blacklight toernooi op woensdag 23 december

Op woensdag 23 december, in de Kerstvakantie, wordt voor de tweede keer het spectaculaire Blacklight-volleybal-toernooi georganiseerd.
Iedereen die bij de vereniging is betrokken, is welkom om te volleyballen in het donker en wat te eten en te drinken bij kaarslicht.

's Ochtends vroeg zijn de mini's en ouders (+ o.a. familie, coach, trainer) welkom in het Dynamo café om samen te ontbijten, het gezicht of een t-shirt met 'glow-in-the-dark'-verf te beschilderen en te volleyballen.
Rond het middaguur is de beurt aan de jeugd om samen te brunchen en aan het eind van de middag verwelkomen we alle senioren en recreanten voor een hapje en een drankje en volleybal.

Begin december maken we het definitieve programma bekend en kun je je inschrijven voor het toernooi.