april 2017

Arbitrage Bulletin met artikel over Dave Sangers

Vandaag bracht de Nevobo het tweede ArbitrageBulletin (in pdf) uit. Dit bulletin wordt verstuurd naar alle officials van de Eredivisie t/m Promotieklasse, Paravolley en Beachvolleybal en scheidsrechtercoördinatoren van verenigingen.

In dit bulletin staat een artikel over Dave Sangers. De woorden van trots die wij al over Dave uitstortten neemt de Nevobo over: "Dave, we zijn super trots op jou!".

Geen hoofdprijs voor Draisma Dynamo

Ook het seizoen 2016/2017 eindigt voor Draisma Dynamo zonder hoofdprijs. Europees reikte de Apeldoornse ploeg tot de kwartfinale, een prima prestatie. Nationaal werd de bekerfinale behaald maar zeer teleurstellend van Orion verloren. De laatste kans op een prijs liep via titelverdediger Lycurgus. Na de verloren wedstrijd in Groningen moest de ploeg afgelopen zaterdag in eigen huis met 3-0 of 3-1 winnen om nog een ‘golden set’ af te dwingen. Al na twee sets spatte deze droom uiteen en wisten de Apeldoorners zich uitgeschakeld. Bekijk de foto's van Jacques Zwerver.

Teamindeling 2017/2018

De teamindeling van de jeugd en de mini’s voor het seizoen 2017/2018 is gepubliceerd op de website. Net als vorige jaren is dit een voorlopige teamindeling, deze kan nog veranderen. De trainingstijden zijn nog niet aangepast. In de meivakantie komen de nieuwe trainingstijden op de site. De seniorenteams worden volgende week bekend gemaakt. Bijzonderheden jeugd:

• Bij jongens B staan alle spelers in 1 team. Op dit moment weten we nog niet of het 2 of 3 teams worden. De komende weken gaat dat duidelijk worden.
  • Ouders van mini’s die doorstromen naar de jeugd krijgen binnenkort een uitnodiging van de jeugdcommissie voor een voorlichtingsavond.
  • Op zaterdag 20 mei zijn er kwalificatiewedstrijden. Deze wedstrijden bepalen in welke klasse een team volgend seizoen uitkomt. MC1, MC2, MC3, MB1, MB2, MA1, JC1 JB, JA1 doen mee met de kwalificatiewedstrijden.
  • Voor vragen over de teamindeling/kwalificatietoernooi kun je terecht bij je contactpersoon. Wie dat is, kun je zien bij je nieuwe team.

Henk Kat vrijwilliger van het jaar

Afgelopen zaterdag werden alle kampioenen en jubilarissen gehuldigd en de vrijwilliger van het jaar bekend gemaakt. Dit jaar is Henk Kat de vrijwilliger van het jaar! Henk is al jaren actief bij de vereniging, onder andere als voorzitter van de jeugdcommissie en in de organisatie van het Jeugdtoernooi. Zijn inzet voor de vereniging wordt ontzettend gewaardeerd en de prijs is dan ook zeker verdiend!

Heren 2: een bizarre ontknoping van een seizoen met ups en downs

Heren 2 won gisteren thuis met 3-1 van kampioen VCV H1 in de 1e divisie. Lees het wedstrijdverslag van trainer/coach Jorg Radstake.

Nieuwe wedstrijdshirts: maten en pasmomenten

Omdat Hummel het huidige wedstrijdshirt niet meer levert, stappen we met ingang van het seizoen 2017-2018 over op een nieuw wedstrijdshirt. Hoe het shirt er precies uitziet, onthullen we tijdens het jubileumfeest op zaterdag 1 juli. De kindershirts vallen klein uit. De volwassen shirts komen qua maatvoering overeen met de huidige wedstrijdshirts. Om iedereen te voorzien van de juiste maat organiseren we een aantal pasmomenten. Deze week kan dat op:
- Woensdag 19 april van 17:00 – 18:00 uur (kleedkamers Omnisport)
- Woensdag 19 april van 20:00 – 21:00 uur (Dynamo café)
- Vrijdag 21 april van 21:00 – 22:00 uur (Dynamo café)
- Zaterdag 22 april van 12:30 – 13:30 uur (Dynamo Café)
Er volgen na de meivakantie nog meer pasmomenten, daarna gaan de passhirts naar Intersport en kun je daar nog gaan passen.

Doe mee aan een beachvolleybaltoernooi!

Een nieuwe zomer, een nieuwe editie van het Summer Beachvolleybal Circuit (SBVC)! De grootste en populairste beachvolleybalcompetitie van Nederland telt 14 speelweekenden en daarmee 28 toernooidagen. Jaarlijks slaan zo’n 30.000 sportievelingen een beachvolleyballetje binnen SBVC. Of je nu een toernooi wilt spelen of met het circuit wilt meereizen, of je net begint met beachvolleybal of al jaren hebt gespeeld, bij het SBVC ben je altijd welkom! Je kunt je vanaf € 10 p.p. inschrijven. Ben je jonger dan 19? Speel dan tegen leeftijdsgenoten bij het Junior Beachcircuit

Jongens B2 kampioen!

Na een grandioze eindsprint is jongens B2 kampioen geworden! Zaterdag j.l. stonden de jongens voor de taak om met 4-0 te winnen en dat is gelukt! Marijn Jongsma, Sjoerd Dubbelhuis, Lars Tabbers, Benne Jongsma, Lukas Keijman, Thomas Hielkema, Jakob Streep, Tijmen Kroese en Délano Mensink van harte gefeliciteerd!

Meisjes B4 kampioen!

Met nog één wedstrijd te gaan is zaterdag j.l. MB4 kampioen geworden. Kaylee de Frens , Nina Naarding, Noelle Buitenhuis, Aileen Hatamy, Nora Harchaoui, Zara van Reeden, Helena Sanjovo, Laura Eisma en coach Arjan de Frens van harte gefeliciteerd!

Jubileumfeest!

Het is bijna zo ver: het jubileumfeest. Op 1 juli bestaat SV Dynamo 50 jaar en hopelijk ben jij er bij om dat te vieren!

Maak je klaar voor een dag vol gezelligheid! We starten met een middag vol spanning en sensatie. Wie mag zichzelf jubileumkampioen noemen bij de vossenjacht, de spinnenweb-cross en de meerkamp? Wie komt er aanmoedigen tijdens de all-star wedstrijden? Houd de Facebook-pagina en de website in de gaten om je aan te melden als jij de strijd aan wil gaan met jouw teamgenoten en andere leden.

Het officiële gedeelte zal plaats vinden in de vorm van een receptie, gevolgd een buffet met livemuziek. En natuurlijk sluiten we de dag af met groot knalfeest!

Vier jij met ons dit prachtige jubileum van deze historische club? Zet dan 1 juli in je agenda, daag je teamgenoten uit en zorg dat je er bij bent, zodat we er een groot feest van kunnen maken! Wij hebben er nu al zin in, tot snel!