Jubileumfeest!

Het is bijna zo ver: het jubileumfeest. Op 1 juli bestaat SV Dynamo 50 jaar en hopelijk ben jij er bij om dat te vieren!

Maak je klaar voor een dag vol gezelligheid! We starten met een middag vol spanning en sensatie. Wie mag zichzelf jubileumkampioen noemen bij de vossenjacht, de spinnenweb-cross en de meerkamp? Wie komt er aanmoedigen tijdens de all-star wedstrijden? Houd de Facebook-pagina en de website in de gaten om je aan te melden als jij de strijd aan wil gaan met jouw teamgenoten en andere leden.

Het officiële gedeelte zal plaats vinden in de vorm van een receptie, gevolgd een buffet met livemuziek. En natuurlijk sluiten we de dag af met groot knalfeest!

Vier jij met ons dit prachtige jubileum van deze historische club? Zet dan 1 juli in je agenda, daag je teamgenoten uit en zorg dat je er bij bent, zodat we er een groot feest van kunnen maken! Wij hebben er nu al zin in, tot snel!