april 2013

Heren 9 strijdt om een plek in de 1e klasse

Maandag 29 april heeft Heren 9 de eerste wedstrijd van de PD-driekamp gewonnen van Dio Beemte. Zaterdag 4 mei om 15.00 uur speelt Heren 9 de laatste wedstrijd in het Omnisport tegen BSV (de nummer 2 uit de andere 2e klas poule). Bij winst promoveert Heren 9 naar de eerste klasse. Het zou prachtig zijn als de tribune bezet is met een aantal leden en familie om ze aan te moedigen!

Kwalificatietoernooi Jongens A, B en C aangepast

Het kwalificatietoernooi voor jongens A, B en C is aangepast. Een overzicht van de data en de categorie (inclusief hoofdklasse en 1e klasse meisjes):

• 8 juni 2013 Kwalificatietoernooi Hoofdklasse meisjes + Kwalificatietoernooi JB
  • 15 juni 2013 Kwalificatietoernooi 1e klasse meisjes + Kwalificatietoernooi JA & JC

Onder 'Lees het hele bericht' de toelichting van de Nevobo.

Kees Verstraten vertrekt bij SV Dynamo

PERSBERICHT- Trainer en technisch coördinator Kees Verstraten vertrekt bij SV Dynamo. Na een dienstverband van acht jaar kiest het bestuur in goed overleg voor een koerswijziging van het beleid. Hierbij ziet de vereniging geen rol meer voor een werknemer. SV Dynamo haalde Verstraten in 2005 binnen om als trainer én technisch coördinator de jeugdopleiding een forse impuls te geven, de aansluiting naar Dames 1 te realiseren en structureel eigen talent op te leiden. Binnen het Nederlands clubvolleybal vervulde Verstraten hiermee een tamelijk unieke rol.

Kom naar het eindfeest op 22 juni!

Zaterdag 22 juni organiseert SV Dynamo een hele dag, die in het teken staat van afsluiten. Het seizoen 2012-2013 is weer omgevlogen en daar moeten we toch nog even goed bij stil staan! Met afgelopen zaterdagen nog in het achterhoofd (kampioenschappen, neonfeest, lijfsbehoud, enz…) zullen we ook bij al die zaken een passende afsluiting bedenken. Voor iedereen van jong tot oud is er een heerlijk programma in elkaar gedraaid. Zo gaan de jongste volleyballers zich onder andere uitleven met een zeskamp, een smakelijke barbecue en een cola-disco. De oudere (jeugd-) leden van de vereniging gaan lekker stoeien in het zand voor de prestigestrijd in een beachtoernooi, daarna aanschuiven bij de barbecue en tot slot afsluiten met een gezellig feest.

Nieuwe trainingsgroepen jeugd

A.s. vrijdag 26 april worden de nieuwe trainingsgroepen voor de jeugd bekend gemaakt. Vanaf maandag 13 mei traint de jeugd in deze nieuwe trainingsgroepen (A-, B- of C- jeugd). De nieuwe groepsindeling geldt tot aan het einde van het seizoen en dient als basis voor de nieuwe teamindeling.

Sponsor een veld tijdens het Bedrijventoernooi

Ook dit jaar is het weer mogelijk om tijdens het Bedrijventoernooi van SV Dynamo een van de vier wedstrijdvelden te sponsoren. Het veld krijgt de naam van de sponsor en zal gedurende het gehele toernooi met de sponsornaam worden omgeroepen. Teams spelen dan bijvoorbeeld niet op veld 4 maar op ‘het Draismaveld’. Veldsponsoren mogen spandoeken aan de reling hangen of een bord of rolbanner plaatsen bij het veld. Een veldsponsor hoeft niet per sé mee te doen aan het toernooi. Ook zoekt de organisatie sponsoren voor de toernooibekers. Interesse? Stuur een mail naar bedrijventoernooi@svdynamo.nl.

Doe mee aan het 27e Bedrijventoernooi!

Ook dit jaar weer in juni, het altijd gezellige Bedrijventoernooi van SV Dynamo! De naam doet vermoeden dat het toernooi alleen is bedoeld voor bedrijven en instellingen maar je mag je ook inschrijven met vrienden of bekenden. Het toernooi vindt dit jaar plaats van dinsdag 11 tot en met donderdag 20 juni (tussen 19.00 en 23.00) in het Omnisport. Er zijn maximaal zes speelavonden gepland: dinsdag 11, woensdag 12, donderdag 13, dinsdag 18, woensdag 19 en donderdag 20 juni. De opzet van het toernooi is gelijk aan voorgaande jaren. Meer informatie en een inschrijfformulier kun je vinden onder Toernooien > Bedrijventoernooi. Inschrijven kan tot en met vrijdag 24 mei. Deelnemers aan vorige edities hebben een persoonlijke uitnodiging ontvangen via de mail.

SV Dynamo’s Wereldcafé

De plek waar kennis, ervaring en creativiteit samenkomen. Waar nieuwe verbindingen worden gelegd en ideeën voor de toekomst worden geschetst op tafel! Namens het bestuur van SV Dynamo waren verschillende commissies, bestuursleden van Stichting Top en coaches en trainers binnen de vereniging uitgenodigd voor het Wereldcafé op maandag 22 april. In het Wereldcafé werden zij uitgedaagd mee te denken over vraagstukken die op dit moment leven binnen SV Dynamo. Door het delen van ervaringen, inzichten en meningen hoopt het bestuur een slag te kunnen slaan in het uitwerken van een nieuw beleidsplan.

Beachseizoen stralend ingeluid

Vandaag hebben heel wat blote voeten de beachvelden van Apeldoorn Beach ingewijd tijdens de opening van het beachseizoen. Het volle programma begon vanmorgen al vroeg op de beachvelden tegenover het Omnisport. Moesten de mini's het vanmorgen vroeg tijdens de beachclinic van Michiel van Dorsten en Kees Spil nog doen met een waterig zonnetje, de jeugd had om 11.30 meer geluk. Onder een warme en stralende zon bevolkten ruim 60 jeugdspelers, vooral van Dynamo en Alterno, de vier velden en maakten velen van hen onder leiding van Kees, Michiel, Eric, Jeroen en Bart voor het eerst kennis met beachvolleybal. De dag werd afgesloten met een seniorentoernooi. Het beachseizoen is begonnen! Meer informatie op de website van Apeldoorn Beach.

Meisjes B2 kampioen in de 1e klasse

En nog een kampioen! Meisjes B2 is zaterdag tijdens de laatste (thuis)wedstrijd kampioen geworden in de 1e klasse. Bente, Narena, Charlotte, Marjolein, Wilma, Romy, Daphne, Maruschka, Verena en coaches Peter en Raoul, van harte gefeliciteerd!