Nieuwe trainingsgroepen jeugd

A.s. vrijdag 26 april worden de nieuwe trainingsgroepen voor de jeugd bekend gemaakt. Vanaf maandag 13 mei traint de jeugd in deze nieuwe trainingsgroepen (A-, B- of C- jeugd). De nieuwe groepsindeling geldt tot aan het einde van het seizoen en dient als basis voor de nieuwe teamindeling.

Tijdens deze groepstrainingen wordt gekeken wie het beste in welk team kan spelen. Spelers kunnen ook nog van de ene trainingsgroep naar de andere overgeplaatst worden. Kijk straks goed in welke trainingsgroep je zit en op welke tijd en locatie je vanaf 13 mei moet trainen. Elke groep heeft in mei minimaal één training per week. Een aantal teams traint extra omdat zij nog kwalificatiewedstrijden moeten spelen voor de competitie van volgend seizoen. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je altijd mailen naar jeugd@svdynamo.nl.