Kom naar het eindfeest op 22 juni!

Zaterdag 22 juni organiseert SV Dynamo een hele dag, die in het teken staat van afsluiten. Het seizoen 2012-2013 is weer omgevlogen en daar moeten we toch nog even goed bij stil staan! Met afgelopen zaterdagen nog in het achterhoofd (kampioenschappen, neonfeest, lijfsbehoud, enz…) zullen we ook bij al die zaken een passende afsluiting bedenken. Voor iedereen van jong tot oud is er een heerlijk programma in elkaar gedraaid. Zo gaan de jongste volleyballers zich onder andere uitleven met een zeskamp, een smakelijke barbecue en een cola-disco. De oudere (jeugd-) leden van de vereniging gaan lekker stoeien in het zand voor de prestigestrijd in een beachtoernooi, daarna aanschuiven bij de barbecue en tot slot afsluiten met een gezellig feest.

Het feest staat deze keer in het teken van films. Wie komt in Spidermankostuum? Hebben we nog een Catwoman? Of gaan we toch voor Men in Black? Uiteraard zal er wat geregeld gaan worden voor de teams/spelers die het meeste werk hebben gemaakt van hun outfit.

Tussen de cola disco en het filmfeest door zullen de kampioenen gehuldigd worden. Deze teams zijn niet voor niets kampioen geworden en daar moeten we als club bij stil staan! Daarbij zullen de nodige plichtplegingen uiteraard een geschikte plek gaan krijgen.

Binnenkort krijgt iedereen een mailtje via het verenigingssysteem en zal er meer informatie via de website bekend worden gemaakt. Houd dit goed in de gaten, want we gaan je vragen om je op te geven voor de verschillende activiteiten.

Laten we zorgen dat dit een onvergetelijke dag wordt voor iedereen!

Globaal programma

13:00 – 17:00   6-kamp en beachtoernooi