SV Dynamo’s Wereldcafé

De plek waar kennis, ervaring en creativiteit samenkomen. Waar nieuwe verbindingen worden gelegd en ideeën voor de toekomst worden geschetst op tafel! Namens het bestuur van SV Dynamo waren verschillende commissies, bestuursleden van Stichting Top en coaches en trainers binnen de vereniging uitgenodigd voor het Wereldcafé op maandag 22 april. In het Wereldcafé werden zij uitgedaagd mee te denken over vraagstukken die op dit moment leven binnen SV Dynamo. Door het delen van ervaringen, inzichten en meningen hoopt het bestuur een slag te kunnen slaan in het uitwerken van een nieuw beleidsplan.

Na een korte introductie door Arjan Oudbier ging iedereen met verschillende stellingen aan de slag, onder leiding van een tafelheer/dame. Na een gesprek van 10 minuten werd er gewisseld van tafel, en stelling. Op deze manier kon er in relatief korte tijd veel besproken worden. Het was een energieke avond met als resultaat veel nieuwe inzichten en ideeën.

Benieuwd naar de stellingen en een aantal van de ideeën? Bekijk dan de volgende prezi. Het bestuur zal de input van deze avond gebruiken bij het uitwerken van het conceptbeleidsplan. Deze zal voorafgaand aan de ALV (algemene ledenvergadering) ter inzage zijn op de SV Dynamo website. Tijdens de ALV op 29 mei zal het beleidsplan toegelicht en indien mogelijk, vastgesteld worden. Meer foto’s zijn te bekijken via https://www.facebook.com/svdynamo