mei 2012

Nog vrije plekken bij het jeugdkamp, schrijf je in!

Al 32 jeugdspelers gaan mee met het jeugdkamp, maar er zijn nog plaatsen over. Daarom mogen nu ook oudere jeugdspelers zich opgeven (geboren op of tussen 1-10-1995 en 30-9-1996). Het jeugdkamp is van vrijdag 8 juni 19.00 uur tot en met zondagmiddag 10 juni 14.00 uur bij De Peppelenburg in Otterlo. Een prachtig nieuw gebouw met veel ruimte eromheen voor sportactiviteiten. Iets verderop liggen de bossen waar we natuurlijk ook iets gaan doen... Het zal een leuk, gezellig kamp worden met natuurlijk volleybal maar ook bijzondere activiteiten en andere sporten.

Kwalificatiewedstrijden jeugd

De Nevobo heeft onlangs kwalificatiewedstrijden ingevoerd voor de jeugd (C-, B- en A-jeugd). Dit betekent dat jeugdteams die volgend seizoen willen uitkomen in de hoofdklasse of 1e klasse zich hiervoor nu eerst moeten kwalificeren (voor de 2e klasse is geen kwalificatie nodig). De kwalificatietoernooien worden gehouden op zaterdag 9 juni (hoofdklasse) en zaterdag 16 juni (1e klasse). De technische leiding bepaalt welke jeugdspelers kwalificatiewedstrijden gaan spelen. Bij de meisjes zijn dat voornamelijk speelsters uit T2 en T4, bij de jongens is het nog niet bekend. De jeugdspelers die 9 of 16 juni moeten spelen krijgen zo spoedig mogelijk bericht via de mail.

Huldiging kampioenen

Tijdens het eindfeest op zaterdag 2 juni vindt om 19.00 uur de huldiging van onze kampioenen plaats: Dames 3, Heren 9, Meisjes A1, Meisjes C3, Meisjes N4.6 en Meisjes B Open Club. Natuurlijk verwachten we ook hun trainers en coaches!

Trainingen gaan door tot 16 juni (Omnisport) en 23 juni (Welgelegenhal)

Het huidige (aangepaste) trainingsrooster (zie onder menu Teams > trainingsrooster) loopt door:

• tot en met vrijdag 16 juni in het Omnisport met uitzondering van de Bedrijventoernooidagen op donderdag 7 juni, dinsdag 12 juni en donderdag 14 juni.
  • tot en met vrijdag 23 juni in de Welgelegenhal.

Jeugd heerst op Doezum

Een flink aantal jeugdspelers heeft tijdens het Hemelvaartsweekend meegedaan aan het toernooi in Doezum. Tijdens de prijsuitreiking mocht Dynamo een beker voor de 3e, 2e, en 1e plek ophalen! Welk team welke prijs mocht ophalen staat in dit fantastisch leuke toernooiverslag.

Doe mee met de lopathon!

Tijdens het eindfeest op zaterdag 2 juni is er van alles te doen. Naast een beachvolleybaltoernooi en een barbecue vieren we ook de derde verjaardag van de lopathon. De lopathon voor de mini’s en de jeugd wordt gehouden op het Omnisportterrein bij de beachvelden. De rondjes zijn 400 meter en om 16.00 zal het startschot worden gegeven. Doel van de lopathon is zoveel mogelijk geld bij elkaar te lopen voor materialen voor de mini- en jeugdtrainingen, zoals bijvoorbeeld looptrapjes, pionnen, hoepels of een volleybalnet voor kamp. Er zijn natuurlijk weer leuke prijzen te winnen voor de grootste geldinzamelaar en de rondjeskampioen! Op het lopathon formulier staat hoe alles werkt. De formulieren worden uitgedeeld bij de mini- en jeugdtrainingen. Heb je nog geen lopathon formulier gekregen dan krijg je er eentje bij je volgende training. Je kunt het formulier ook downloaden onderaan dit bericht.

Openings- en trainingstijden

• Dinsdag, donderdag en vrijdag 17.00 - 21.00 uur
  • Zondag 11.00 - 19.00 uur
  • Trainingen (tijden t/m einde zaalseizoen)

• Jeugd J/M : vrijdag 18.00 - 19.15 uur & zondag 12.00 -13.15 uur
  • Senioren 1: dinsdag 19.00 - 20.15 uur & zondag 13.15 -14.30 uur
  • Senioren 2: vrijdag 19.15 - 20.30 uur & zondag 13.15 - 14.30 uur
    Zie voor meer informatie onder het menu 'Trainingstijden'.
  • We hebben weer de beste ballenkinderen en quickmoppers van Nederland

Het is Anneke Klomp weer gelukt: voor het zoveelste jaar op rij zijn de ballenkinderen en quickmoppers van SV Dynamo door de Nevobo uitgeroepen tot de beste van Nederland! Groot compliment aan Anneke hoe zij dit het afgelopen jaar heeft georganiseerd met zowel een Heren als een Dames team in de A-League. Met name in de drukke periode van de play offs met doordeweekse wedstrijden was het niet altijd eenvoudig om de organisatie rond te krijgen. Bij de Dames zijn de ballenkinderen gedeeld kampioen en de quickmoppers onbetwist kampioen. Bij de heren zijn zowel de ballenkinderen als de quickmoppers onbetwist kampioen. Allemaal van harte gefeliciteerd! De Nevobo nodigt onze ballenkinderen en quickmoppers uit om een wedstrijd bij te wonen tijdens de European League in Almere. Zij krijgen hierover nog bericht via de mail. Hieronder staat de uitslag.

Algemene Ledenvergadering op woensdag 30 mei

Het bestuur van SV Dynamo Apeldoorn nodigt erevoorzitters, ereleden, leden en ouders van jeugdleden (jonger dan 16 jaar) uit voor de algemene ledenvergadering. Deze wordt gehouden op woensdag 30 mei om 20.00 uur in het Dynamo Café. De agenda is op 16 mei per mail verstuurd aan alle genodigden.

Geef je op voor het eindfeest!

Je kunt je nu opgeven voor de verschillende onderdelen van het gezellige eindfeest van SV Dynamo op zaterdag 2 juni: voor de barbecue, de zeskamp (voor de mini's en de jeugd tot ongeveer 13/14 jaar) én voor het eerste Dynamo Beach Volleybaltoernooi! De handige aanmeldlinks staan verderop in dit nieuwsbericht.