Nog vrije plekken bij het jeugdkamp, schrijf je in!

Al 32 jeugdspelers gaan mee met het jeugdkamp, maar er zijn nog plaatsen over. Daarom mogen nu ook oudere jeugdspelers zich opgeven (geboren op of tussen 1-10-1995 en 30-9-1996). Het jeugdkamp is van vrijdag 8 juni 19.00 uur tot en met zondagmiddag 10 juni 14.00 uur bij De Peppelenburg in Otterlo. Een prachtig nieuw gebouw met veel ruimte eromheen voor sportactiviteiten. Iets verderop liggen de bossen waar we natuurlijk ook iets gaan doen... Het zal een leuk, gezellig kamp worden met natuurlijk volleybal maar ook bijzondere activiteiten en andere sporten.

Nevobo kwalificatiewedstrijden op 9 juni

In verband met de Nevobo kwalificatiewedstrijden voor de jeugd (die helaas precies op 9 juni plaatsvinden en waaraan ook zes Dynamo jeugdteams meedoen) zal het programma wat worden aangepast. Hoe precies is nog niet bekend, het kamp gaat in ieder geval door in aangepaste vorm, de organisatie hoopt komend weekend meer te weten. Het is nog niet bekend welke jeugdspelers zaterdag 9 juni moeten spelen. Zie verder het nieuwsbericht op de website over de kwalificatiewedstrijden.

Opgeven kan tot en met 1 juni

Opgeven voor het jeugdkamp kan tot en met vrijdag 1 juni via de link in het rechter rode blokje. Hier staat ook meer informatie over het kamp.