Doe mee met de lopathon!

Tijdens het eindfeest op zaterdag 2 juni is er van alles te doen. Naast een beachvolleybaltoernooi en een barbecue vieren we ook de derde verjaardag van de lopathon. De lopathon voor de mini’s en de jeugd wordt gehouden op het Omnisportterrein bij de beachvelden. De rondjes zijn 400 meter en om 16.00 zal het startschot worden gegeven. Doel van de lopathon is zoveel mogelijk geld bij elkaar te lopen voor materialen voor de mini- en jeugdtrainingen, zoals bijvoorbeeld looptrapjes, pionnen, hoepels of een volleybalnet voor kamp. Er zijn natuurlijk weer leuke prijzen te winnen voor de grootste geldinzamelaar en de rondjeskampioen! Op het lopathon formulier staat hoe alles werkt. De formulieren worden uitgedeeld bij de mini- en jeugdtrainingen. Heb je nog geen lopathon formulier gekregen dan krijg je er eentje bij je volgende training. Je kunt het formulier ook downloaden onderaan dit bericht.

Loop samen!

Dit jaar kun je de lopathon ook samen met je vriendjes/vriendinnetjes te lopen. Je loopt dan samen met maximaal vier kinderen de lopathon. Na elk rondje mag iemand anders van jullie “team” een rondje lopen. Zo houd je het veel langer vol! Je hoeft dan maar 1 sponsorformulier in te leveren met jullie namen erop.

Waarom ook alweer de lopathon?

Met het geld dat de vereniging ontvangt via de contributie en de omzet in het clubhuis kan niet alles worden betaald. Daarom houden we jaarlijks enkele acties, waaronder nu voor de derde maal een lopathon: een uurtje zoveel mogelijk rondjes lopen om zoveel mogelijk geld in te zamelen, dit keer voor de mini’s en de jeugd.

Wat is er nog meer te doen?

Er is op de dag van het eindfeest natuurlijk veel meer te doen dan alleen de lopathon! Zo kun je lekker beachvolleyballen: mini’s van 13:00 tot 14:00, jeugd van 14.00 tot 16.00 uur. Na de lopathon kun je samen met je ouders of teamgenootjes lekker mee eten van de BBQ. Hier worden ook alle kampioenen gehuldigd en worden de winnaars van de lopathon bekend gemaakt! Opgeven voor beachvolleybal, zeskamp en BBQ via de site, kijk in het linker rode blokje.

BijlageGrootte
Sponsorlijst Lopathon 2012.pdf57,78 KB