Geef je op voor het eindfeest!

Je kunt je nu opgeven voor de verschillende onderdelen van het gezellige eindfeest van SV Dynamo op zaterdag 2 juni: voor de barbecue, de zeskamp (voor de mini's en de jeugd tot ongeveer 13/14 jaar) én voor het eerste Dynamo Beach Volleybaltoernooi! De handige aanmeldlinks staan verderop in dit nieuwsbericht.

Tijdens het feest zijn ook ouders, broers en zussen van harte welkom. En ben je kampioen geworden, kom dan zeker, want tijdens de huldigingceremonie (tijdens de barbecue om ongeveer 19.00 uur) zetten we al onze kampioenen in het zonnetje en huldigen we de jubilarissen en vrijwilliger van het jaar.

Wat staat er op het programma?

Naast een beachvolleybaltoernooi, een zeskamp en een barbecue vieren we dit jaar ook de derde verjaardag van de lopathon: een uurtje zoveel mogelijk rondjes lopen om extra geld in te zamelen voor de mini's en de jeugd. Te besteden aan materialen voor de trainingen, zoals bijvoorbeeld looptrapjes, pionnen, hoepels of een volleybalnet voor kamp. We hopen op dezelfde goede inzet als andere jaren en kun je niet lopen, dan sponsor je een teamgenoot! De lopathonformulieren worden uitgedeeld bij de trainingen. Je kunt het formulier binnenkort ook downloaden via de website.

13.00 tot 14.00 uur 1e Dynamo Beach Volleybal Toernooi (voor mini's)
14.00 tot 16.00 uur 1e Dynamo Beach Volleybal Toernooi (voor jeugd en senioren)
13.30 tot 14.30 uur Zeskamp jeugd (tot ongeveer 13/14 jaar)
14.30 tot 15.30 uur Zeskamp mini
16.00 tot 17.00 uur Lopathon (mini/jeugd/senioren)
17.30 tot 20.30 uur Barbecue
19.00 Huldiging kampioenen, vrijwilliger van het jaar, jubilarissen
Tot 23.00 uur Feest met DJ Kemp!

Beachtoernooi

Het beachvolleybaltoernooi vindt plaats van 13.00 uur tot 16.00 uur op het nieuwe beachterrein van Dynamo Beach Apeldoorn (DBA). Alle leden, vrijwilligers en familie van leden kunnen gratis meedoen. Er wordt 3 tegen 3 gespeeld, maar als je wilt kun je met 4 personen inschrijven zodat je eventueel kunt wisselen.

Hoe kun je je opgeven?

Opgeven voor de verschillende onderdelen kan via de volgende handige links:

Aanmelden Zeskamp

Aanmelden Barbecue

Aanmelden Beachvolleybal

In verband met de inkoop sluit het inschrijven voor de barbecue op 27 mei 23.59 uur. Tot dat tijdstip kun je je nog aanmelden. Opgeven voor de andere activiteiten kan tot de dag voor het eindfeest.

Kosten

Het deelnemen aan alle sportieve activiteiten is gratis. De kosten voor de barbecue zijn € 5 (t/m 15 jaar) en € 12,50 (16 +).

Vragen?

Heb je vragen? Stuur dan een e-mail naar eindfeest@svdynamo.nl.

Tot ziens op 2 juni!