april 2011

Heb je je al opgegeven voor het gezellige minikamp?

Al ruim 70 kinderen hebben zich ingeschreven voor het minikamp maar er kunnen er nog veel meer bij! Heb je je nog niet opgegeven? Doe dat dan snel, er zijn nog bedden genoeg. Jacquelien en Stieneke hebben de inschrijftermijn verlengd tot 15 mei. Het minikamp is van vrijdag 17 juni (19.00) tot en met zondag 19 juni 2011 (15.00). Net als andere jaren gaat de leiding er samen met de mini’s weer een superleuk, cool, gaaf en gezellig weekend van maken! Dit jaar gaat de reis naar ‘het Utrechts Buitencentrum’ in Oldebroek.

Bedrijventoernooi 2011: volleyballen met collega’s, vrienden of bekenden

Wil je een paar avonden lekker volleyballen met collega’s, vrienden of bekenden? Doe dan mee aan het altijd gezellige Bedrijventoernooi van SV Dynamo. Het 25ste Bedrijventoernooi voor scholen, bedrijven, instellingen en andere organisaties vindt plaats van dinsdag 14 tot en met vrijdag 24 juni in het Omnisport. Deelnemers aan vorige edities ontvangen een persoonlijke uitnodiging via de mail. Inschrijven kan via deze website.

SV Dynamo start volleybaltrainingen voor jongens met een verstandelijke beperking

SV Dynamo Apeldoorn start bij voldoende belangstelling een trainingsgroep voor jongens met een verstandelijke beperking in de leeftijd van 13 t/m 20 jaar.

Woensdag 18 mei vrijwilligersavond

Woensdag 18 mei is er een bijeenkomst voor alle vrijwilligers van SV Dynamo Apeldoorn en Stichting Top die zich het afgelopen seizoen hebben ingezet voor de vereniging. Vorig jaar gaf Jeroen Bijl ons een kijkje in de keuken van NOC*NSF.  Ook deze keer willen we alle vrijwilligers een boeiende avond bezorgen. De voorbereidingen voor de avond zijn in volle gang. Zodra het programma rond is, ontvangen alle vrijwilligers een persoonlijke uitnodiging. Zet woensdagavond 18 mei alvast in je agenda!

Simon Ritsema overleden

Afgelopen week is Simon Ritsema, een van onze oudste leden, overleden. Simon is 84 jaar geworden. Simon was ruim 36 jaar lid van onze vereniging. Na vele jaren in competitieverband te hebben gespeeld, heeft Simon tot op hoge leeftijd bij de recreanten gevolleybald. Maar bijna iedereen kende Simon als scheidsrechter.

Siemen Klaver naar Landstede Volleybal/VCZ

Siemen Klaver, de afgelopen twee seizoenen hoofdtrainer van SV Dynamo Dames 2 (1e divisie), maakt komend seizoen de overstap naar Landstede Volleybal/VCZ. Siemen wordt hoofdtrainer van Dames 1 en assistent trainer bij Heren 1. Siemen gefeliciteerd en veel succes!

Studeren en volleyballen in de VS

Op zondag 29 mei organiseert UStudy een uniek internationaal volleybalevenement voor getalenteerde volleyballers/sters die interesse hebben om in de VS verder te studeren in combinatie met volleybal in een college varsity team.

Sport- en spelkampen voor de jeugd

Jeugdige sportliefhebbers kunnen in de vakantie deelnemen aan sport- en spelkampen. Zo zijn er nationale golfkampen, waar je in 1 week je Golf Vaardigheids Bewijs (GVB) kunt halen, tenniskampen, sport & spelkampen (5-7 jaar) en multisportkampen (8-10 en 11-14 jaar). Wil je meer weten over sport- en spelkampen, kijk dan op de website van nationale sportkampen.

Heren 1 verwent Dames 1

Dames 1 schreef al op 2 april, twee weken voor het einde van de competitie, het kampioenschap in de B-League op haar naam. Het talententeam onder leiding van Kees Verstraten en Eric Janssen kwam daarna nog twee keer zonder stress in actie. Afgelopen zaterdag voor het laatst. Thuis in het Omnisport speelde Dames 1 de laatste wedstrijd van het seizoen. Reden voor stichting Top om speelsters en begeleiders te verrassen met een mooi cadeau. Peter de Vries, voorzitter van stichting Top, overhandigde het team en de begeleiding na afloop van de wedstrijd een waardebon voor een professionele workshop. De bon is ter beschikking gesteld door Douglas Apeldoorn en Clarins Nederland.

Ga mee volleyballen in Meijel op 24, 25 en 26 juni

Het is weer zover! Meijel komt er weer aan als ideale afsluiting van het volleybalseizoen. Drie dagen feesten en volleyballen gaan hier hand in hand. Voor de twaalfde keer reizen we met een groep SV Dynamoleden naar het zuiden af om op de 80 volleybalvelden van sportpark 'De Starte' te genieten van een onvergetelijk volleybalweekend. Alle (jeugd)leden van 16 jaar of ouder kunnen zich hiervoor opgeven.