Studeren en volleyballen in de VS

Op zondag 29 mei organiseert UStudy een uniek internationaal volleybalevenement voor getalenteerde volleyballers/sters die interesse hebben om in de VS verder te studeren in combinatie met volleybal in een college varsity team.

Volleybal clinic

Amerikaanse top coach Eduardo Fiallos uit Colorado geeft de deelnemers training en een persoonlijke evaluatie. Daarnaast spelen zij wedstrijden en krijgen zij informatie over het traject voor aanmelding bij een college team in de VS. De training is bedoeld voor jongens en meisjes die vanaf augustus 2012 of 2013 in de VS willen studeren en volleyballen.

Coaching clinic

Op vrijdagavond 27 mei organiseert UStudy een unieke Coaching Clinic met Eduardo Fiallos. Aandacht wordt besteed aan de Amerikaanse stijl van coachen.

Beide evenementen worden georganiseerd door UStudy in Voorburg, Nederlands adviesbureau voor studie in de Verenigde Staten. Ondersteuning wordt verleend door volleybal clubs Kalinko in Den Haag en Front Range Volleyball Club in Colorado, VS. Meer informatie: www.ustudy.nl.