Simon Ritsema overleden

Afgelopen week is Simon Ritsema, een van onze oudste leden, overleden. Simon is 84 jaar geworden. Simon was ruim 36 jaar lid van onze vereniging. Na vele jaren in competitieverband te hebben gespeeld, heeft Simon tot op hoge leeftijd bij de recreanten gevolleybald. Maar bijna iedereen kende Simon als scheidsrechter.

Vorig seizoen floot Simon nog regelmatig wedstrijden, meestal twee jeugdwedstrijden achter elkaar. Maar begin dit seizoen viel het hem steeds moeilijker om de lange afstanden in het Omnisport en naar het Dynamo Café te overbruggen. Na meer dan 30 jaar beëindigde Simon nog niet zo lang geleden zijn scheidsrechtersloopbaan. Simon was met zijn 84 jaar de oudste scheidsrechter van Nederland. Tijdens de laatste nieuwjaarsbijeenkomst hebben we aandacht besteed aan het einde van zijn scheidsrechterscarrière. Naast de gebruikelijke attentie kreeg Simon een collage met foto’s overhandigd. Wij wensen zijn nabestaanden veel sterkte.

De condoleance is op dinsdag 26 april van 14.00 tot 14.45 uur bij Uitvaartcentrum Yarden, Hofveld. Aansluitend is de herinneringsdienst om 15.30 uur in het crematorium van begraafplaats Heidehof.

Correspondentieadres:
Yarden