Bedrijventoernooi 2011: volleyballen met collega’s, vrienden of bekenden

Wil je een paar avonden lekker volleyballen met collega’s, vrienden of bekenden? Doe dan mee aan het altijd gezellige Bedrijventoernooi van SV Dynamo. Het 25ste Bedrijventoernooi voor scholen, bedrijven, instellingen en andere organisaties vindt plaats van dinsdag 14 tot en met vrijdag 24 juni in het Omnisport. Deelnemers aan vorige edities ontvangen een persoonlijke uitnodiging via de mail. Inschrijven kan via deze website.

Meedoen?

Stel dan een sportief team samen van een paar collega’s, eventueel aangevuld met enkele teamleden, buren of vrienden, en schrijf je in als team! En kun je geen collega’s vinden, dan mag je je ook inschrijven met vrienden en bekenden. Op die manier ben je verzekerd van een aantal avonden lekker volleyballen.

Het toernooi

De poulewedstrijden worden verdeeld over twee avonden (eerste week) en ingepland van 19.00 tot 23.00 uur. De beste teams komen op de finaleavond tegen elkaar uit. Dit betekent dat je dus op twee wedstrijdavonden speelt plus eventueel op de finaleavond (dinsdag 21 of woensdag 22 juni). Woensdagavond 22 juni spelen de hoogst genoteerde teams om het kampioenschap.

Er kan worden gespeeld in zes categorieën (oplopend niveau):
Heren: beginners - recreatie – prestatie
Mixed: beginners - recreatie - prestatie

Toernooiregels

• In een mixed team mogen maximaal drie heren spelen.
  • Een wedstrijd bestaat uit twee sets van twaalf minuten.
  • Er wordt geteld volgens het rallypointsysteem.
  • De minimumleeftijd is 16 jaar.
  • Uniforme sportkleding is verplicht.

Inschrijven

Inschrijven kan uitsluitend via het Inschrijfformulier Bedrijventoernooi 2011 en moet vóór 1 juni. Het inschrijfgeld bedraagt
€ 75 per team (dit is inclusief één teamschotel). Het bedrag moet bij inschrijving worden overgemaakt op rekening 38.33.27.938 ten name van SV Dynamo Apeldoorn.
Vermeld bij het overmaken van het inschrijfgeld:

• de naam van het bedrijf/de organisatie
  • Bedrijventoernooi 2011

De inschrijving is definitief als het inschrijfgeld is ontvangen.

Programmaboekje

Begin juni is het Programmaboekje klaar. In dit boekje staat het toernooireglement, een overzicht van de deelnemers, de poule-indeling en het wedstrijdschema. Dit boekje wordt digitaal naar alle deelnemers gestuurd en op de website gezet.

Heb je vragen, stuur dan een mail naar bedrijventoernooi@svdynamo.nl.

We hopen je in juni te begroeten in het Omnisport!