december 2020

Van de voorzitter: terugblik op 2020

2020 zal de boeken ingaan als een uitzonderlijk jaar. Wie had kunnen bedenken dat het nieuwe virus, COVID-19, ons nu al 9 maanden in zijn greep houdt? Wereldwijd sloeg het virus hard toe en er waren strenge maatregelen nodig om de meest kwetsbaren onder ons zo goed mogelijk te beschermen. Dat Corona impact heeft op ons allemaal, behoeft geen nadere uitleg. Ook wij als vereniging maken een lastige periode door.

Geen trainingen vanaf dinsdag 15 december t/m dinsdag 19 januari

Naar aanleiding van de toespraak van premier Rutte op maandagavond 14 december vervallen alle trainingen vanaf dinsdag 15 december tot en met dinsdag 19 januari. De technische commissie onderzoekt de mogelijkheid om voor jeugdleden t/m 17 jaar na de kerstvakantie (vanaf maandag 4 januari) buiten sportactiviteiten te organiseren. Het kersttoernooi voor de mini's op zaterdag 19 december gaat ook niet door. Voor leden vanaf 18 jaar geldt een maximale groepsgrootte van 2 personen. Hierdoor lukt het helaas niet om iets te organiseren voor onze seniorenleden. Let goed op jezelf en je naasten en blijf gezond.

Salland Zorgverzekeringen Clubactie

Wil je overstappen naar een andere zorgverzekeraar? Overweeg dan om je te verzekeren bij Salland Zorgverzekeringen, een regionale zorgverzekeraar met een landelijke dekking. SV Dynamo doet dit jaar voor het eerst mee met de Salland Clubactie: een actie waarbij leden lid kunnen worden van het clubcollectief (SV Dynamo) van Salland Zorgverzekeringen. Dit levert voordelen op voor de vereniging en de leden. Bereken je zorgpremie voor het clubcollectief en meld je uiterlijk 31 december aan bij Salland. Onder 'lees het hele bericht' staat een helder overzicht van de voordelen.

Overlijdensbericht Mariska de Bruin

Mariska de Bruin is overleden.

Koop olie- of krentenbollen en steun de vereniging!

Ook met de huidige strenge maatregelen kan deze actie gewoon doorgaan. We kunnen de oliebollen op een veilige manier buiten op het parkeerterrein bij het Dynamo Café uitreiken.

Dit jaar gaan de mini’s en jeugdleden van SV Dynamo weer de lekkere oliebollen van bakkerij Toet verkopen! Daarmee gaan we geld verdienen voor leuke activiteiten. Als het mini- en jeugdkamp in 2021 door mag gaan, zal ook daar een bijdrage aan worden geleverd.

Een zak oliebollen of krentenbollen (10 stuks) kost € 9. Per zak oliebollen gaat er € 4  naar de vereniging, een mooie opbrengst! Voor de beste oliebollenverkopers zijn er leuke prijzen te winnen. Heb je geen mini of jeugdlid in je omgeving, dan kun je t/m 20 december ook zelf oliebollen bestellen via shop.svdynamo.nl

Op donderdag 31 december kun je je oliebollen tussen 10:00 en 12:00 uur afhalen op het parkeerterrein bij het Dynamo Café.

Multisport Toernooi 12 december voor jeugd t/m 17 jaar

Schrijf je vandaag nog in!

Na het succes van het King & Queen of the Court toernooi gaan we op zaterdag 12 december weer een leuk en uitdagend toernooi organiseren voor alle jeugd: een Multisport Toernooi!

Zet zaterdag 12 december aanstaande in je agenda en meld je nu aan

Je speelt de hele middag met een vast team van 4 personen, maar je meldt je individueel aan. De teams worden vanuit de organisatie ingedeeld. In dit toernooi worden de meisjes en jongens gemixt en op leeftijd ingedeeld. Het toernooi wordt gespeeld met teams van ongeveer dezelfde leeftijd tegen elkaar.

Het Multisport Toernooi bestaat uit de volgende 4 sporten waar steeds 4 x 4 wordt gespeeld:

• Volleytennis
  • Basketbal
  • Hockey
  • Voetbal

Natuurlijk is het geen enkel probleem als je alleen bekend bent met volleybal, het gaat erom dat we er met elkaar weer een gaaf toernooi van gaan maken!