Salland Zorgverzekeringen Clubactie

Wil je overstappen naar een andere zorgverzekeraar? Overweeg dan om je te verzekeren bij Salland Zorgverzekeringen, een regionale zorgverzekeraar met een landelijke dekking. SV Dynamo doet dit jaar voor het eerst mee met de Salland Clubactie: een actie waarbij leden lid kunnen worden van het clubcollectief (SV Dynamo) van Salland Zorgverzekeringen. Dit levert voordelen op voor de vereniging en de leden. Bereken je zorgpremie voor het clubcollectief en meld je uiterlijk 31 december aan bij Salland. Onder 'lees het hele bericht' staat een helder overzicht van de voordelen.

De voordelen

• SV Dynamo ontvangt € 50 voor elk lid dat zich verzekert via het clubcollectief.
  • SV Dynamo ontvangt € 10 voor elke huidige Salland-verzekerde die overstapt naar het clubcollectief.
  • SV Dynamo ontvangt € 10 voor elke huidige Salland-verzekerde die via het clubcollectief verzekerd blijft bij Salland.
  • Kinderen tot 18 jaar zijn gratis meeverzekerd voor de meest uitgebreide aanvullende en tandartsverzekering van de ouders.
  • 7% korting op je aanvullende- en tandartsverzekering.
  • 5 gratis extra fysiobehandelingen bij de aanvullende verzekeringen Extra en Plus.
  • Kans op 1 jaar gratis lidmaatschap bij SV Dynamo (met een maximumbedrag van € 250 per lidmaatschap). De verloting onder de verzekerden vindt plaats in februari 2021.
  • Leden van Salland krijgen 50% korting op een abonnement van Fitchannel.com, een online sportschool met meer dan 800 workouts en 1000 gezonde en lekkere recepten, een eigen MyFitchannel omgeving voor het bijhouden van je resultaten, digitale begeleiding en meer.
  • Leden van Salland kunnen met 25% korting sportkleding kopen bij Sportdirect.com met kortingscode SV-2020-76.
Wie kunnen gebruik maken van de actie?

De Salland Clubactie geldt voor iedereen boven de 18 jaar: volwassen leden, ouders van jeugdleden, vrijwilligers en supporters.