november 2020

Mooie opbrengst Rabobank Clubsupport actie!

Deze week kregen we bericht dat de plaatselijke Rabobank een bedrag van maar liefst € 1.466 euro overmaakt op onze Dynamo rekening, ruim € 500 meer dan vorig jaar! Dynamo eindigde op de 16e plaats van de 230 deelnemende verenigingen aan de Rabobank Clubsupport actie, een mooie prestatie. Met dit bedrag komt de realisatie van ons doel dichterbij: een kantine of keet met een terras bij de beachvelden waar je na je training of wedstrijd gezellig kunt blijven zitten voor een drankje. Wat zou het mooi zijn als we daar de komende zomer gebruik van kunnen maken. Iedereen die op ons heeft gestemd, super bedankt!

Draisma Dynamo trekt zich terug uit de CEV Cup

Het bestuur van de Stichting Topvolleybal Dynamo heeft besloten om het team van Draisma Dynamo terug te trekken uit het toernooi om de CEV Cup. Vanwege de geldende coronarestricties zien bestuur en technische staf eenvoudigweg geen mogelijkheden om de dubbele ontmoeting in de zestiende finales tegen SK Ankara te laten doorgaan. Op woensdag 11 november had Draisma Dynamo de ploeg uit Ankara in Apeldoorn moeten ontvangen. Een week later stond de returnwedstrijd in de Turkse hoofdstad gepland. Vanwege het tijdelijke verbod op zaalsporten in Nederland, dat geldt sinds de meest recente coronamaatregelen van de regering, is het spelen van volleybalwedstrijden in het Omnisport voorlopig sowieso uitgesloten. De optie om beide duels af te werken in Ankara of op neutraal terrein stuitte eveneens op problemen van praktische aard in de vorm van eventuele quarantaines. Foto: Wout van Zoeren

Onderlinge wedstrijden voor mini's

Door alle corona maatregelen is de minicompetitie stilgelegd en zal deze voorlopig ook niet worden hervat. Dat is natuurlijk erg jammer. Onderlinge wedstrijden mogen echter wel worden georganiseerd! Daarom hebben wij op zaterdagochtend 14 november een speciale wedstrijdochtend voor jullie allemaal gepland in het Omnisport. We gaan onderlinge wedstrijden spelen tegen andere teams van je eigen niveau. Is je eigen team niet compleet, dan voegen we teams mogelijk samen. Ook kinderen die nog niet in een team zijn ingedeeld kunnen gewoon meedoen en zullen op die dag worden ingedeeld in een team.

Vacature secretaris bestuur SV Dynamo

Na 12 jaar secretaris te zijn geweest van het bestuur van SV Dynamo heeft Alice Jonker aangegeven te willen stoppen als secretaris/bestuurslid. Alice blijft wel de ledenadministratie verzorgen. Hier zijn we natuurlijk erg blij mee! Omdat Alice stopt, zijn wij per direct op zoek naar een opvolg(st)er. Lees meer over de functie, de bestuurskwaliteiten en de taken en verantwoordelijkheden van de secretaris onder 'Lees het hele bericht'.

King of the Court toernooi

In deze lastige tijd zien we elkaar veel minder. Daarom organiseren wij een leuk en uitdagend toernooi; het King of Court toernooi! Zet zaterdag 14 november alvast in je agenda! Vanaf 12 uur spelen we met alle jeugd van SV Dynamo van onder de 18 jaar in het Omnisport een King of the Court competitie.

Je speelt in drietallen tegen elkaar, maar je meldt je individueel aan. Wij delen vanuit de organisatie drietallen in, de teamindeling hoor je op de dag zelf. Hoe verder je in het toernooi komt, hoe meer je ingedeeld wordt op je eigen niveau en/of leeftijd. Op deze manier spelen jullie als jeugd van Dynamo samen met elkaar en uiteindelijk ook op je eigen niveau en met leeftijdsgenoten.

We gaan er met elkaar een gaaf toernooi van maken! Helaas zijn toeschouwers nog steeds niet toegestaan, maar ook zonder hen gaan we er een mooie dag van maken.

Heb jij je al aangemeld? Laat ons weten dat je meedoet door uiterlijk 6 november je naam en team door te geven via deze link: https://svdynamo.nl/KingOfCourtJeugd

Wanneer er toch nog nieuwe Corona maatregelen komen, dan horen jullie zo snel mogelijk wat dat voor ons toernooi betekent.

Tot 14 november!!