Onderlinge wedstrijden voor mini's

Door alle corona maatregelen is de minicompetitie stilgelegd en zal deze voorlopig ook niet worden hervat. Dat is natuurlijk erg jammer. Onderlinge wedstrijden mogen echter wel worden georganiseerd! Daarom hebben wij op zaterdagochtend 14 november een speciale wedstrijdochtend voor jullie allemaal gepland in het Omnisport. We gaan onderlinge wedstrijden spelen tegen andere teams van je eigen niveau. Is je eigen team niet compleet, dan voegen we teams mogelijk samen. Ook kinderen die nog niet in een team zijn ingedeeld kunnen gewoon meedoen en zullen op die dag worden ingedeeld in een team.

We starten om 9:00 uur en zullen ongeveer om 11:30 uur afronden.

Publiek

Ouders en ander publiek is helaas nog niet welkom, ook coaches van de teams gaan dit keer niet mee naar binnen. Kinderen mogen net als bij de trainingen (liefst buiten) worden afgezet en aan het einde van de ochtend buiten weer opgehaald op het parkeerterrein. Wij zorgen voor voldoende begeleiding in de zaal door voor jullie bekende trainers.

Aanmelden en afmelden

Graag horen we van je of je zaterdag 14 november aanwezig bent. Ook als je er niet bij bent, horen we dat graag even. Vul daarvoor zo snel mogelijk het inschrijfformulier in.

We hopen jullie zaterdag 14 november allemaal te zien!

Minicommissie SV Dynamo