februari 2018

Volleybalnacht 18/19 mei

Wil jij het pinksterweekend sportief beginnen? Doe dan mee aan de volleybalnacht! De nacht van vrijdag 18 mei op zaterdag 19 mei organiseren wij een volleybalnacht. Je gaat dan de hele nacht volleyballen. Na afloop staat er een lekker ontbijtje voor jullie klaar. Lijkt het jou leuk om hieraan mee te doen, geef je dan op vanaf 1 maart. De inschrijvingen lopen door tot 31 maart. Het inschrijfgeld is 5 euro. Om te voorkomen dat er veel niveauverschil is, geef je je individueel op. Wij proberen dan zo gelijkwaardig mogelijke teams te maken. Het toernooi wordt gespeeld in teams van drie personen. Dit toernooi is voor zowel jeugd, competitiespelers als recreanten. Het toernooi gaat door bij minimaal 60 aanmeldingen. Bij niet genoeg inschrijvingen krijg je je inschrijfgeld terug. Mobiliseer je team en doe gezellig mee! Voor meer informatie vraag Ilse van Beusekom of Evelien Koopman.
Inschrijven voor de volleybalnacht

Julia Blokhuis

Diep geraakt zijn wij door het bericht van het plotselinge overlijden op 18-jarige leeftijd van Julia Blokhuis op zondag 25 februari 2018. Julia is in 2011 lid geworden van onze vereniging en na twee jaar bij de mini’s heeft ze tot 2016 in jeugdteams gespeeld. Wij kennen Julia als een heel lief en sociaal meisje dat zeer geliefd was bij haar teamgenoten, trainers en coaches.
Onze gedachten zijn bij haar ouders, zussen en familie en vrienden. We hopen dat zij kracht en steun vinden om dit onvoorstelbare verlies te kunnen verwerken.

Bestuur en leden SV Dynamo Apeldoorn
Arjan Oudbier, voorzitter
Alice Jonker-Veens, secretaris

Steun onze vereniging door het bestellen van heerlijke chocolade!

Bestel nu via een mini of jeugdlid heerlijke (paas)chocolade en steun onze vereniging! Met de opbrengst van deze actie willen wij nieuwe materialen aanschaffen en activiteiten voor onze mini’s en jeugdleden bekostigen. Maar liefst 40% van de omzet gaat naar onze clubkas. Verkoop jij veel chocolade? Dan win je misschien wel een Ipad Mini 2 of ga je met je hele team pannenkoeken eten of naar de film! Onder 'lees het hele bericht' lees je hoe de actie werkt.

Woensdag 7 maart thuiswedstrijd Draisma Dynamo - Orion

Voordelig auto wassen met de Carwash Kleiboer SV Dynamo waspas

Wist je dat je met de Dynamo waspas een flinke korting krijgt bij Carwash Kleiboer aan de Sleutelbloemstraat? Voor het Lava Intensief wasprogramma betaal je met de Dynamo waspas geen € 17,50 maar slechts € 12,50. Voor iedereen die wil, is er een Carwash Kleiboer Dynamo waspas beschikbaar. De waspas kun je aanvragen via secretaris@svdynamo.nl. Van elke wasbeurt met de Dynamo waspas gaat € 0,50 naar de clubkas. Vraag ook de Dynamo waspas aan, profiteer van de hoge korting en steun de club!

Vertrouwenspersoon - samen naar een veiliger sportklimaat

Onze vereniging vindt het belangrijk dat leden het naar de zin hebben. Om ongewenste omgangsvormen te voorkomen, zijn er gedragsregels opgesteld. Ouders moeten erop kunnen vertrouwen dat hun kinderen in veilige en betrouwbare handen zijn. Daarom vragen we voor iedereen die te maken heeft met jeugd onder de 18 jaar een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) aan. Het bestuur heeft die taak toevertrouwd aan de vertrouwenspersoon. Heeft u als ouder, of heb jij als speelster/speler vragen over de juiste manier van omgaan met elkaar of het tonen van wederzijds respect? Neem dan contact op met de vertrouwenspersoon. Meer informatie lees je onder Dynamo > voor leden > vertrouwenspersoon.

Bas Hellinga vertrekt bij Draisma Dynamo

Draisma Dynamo moet voor komend seizoen op zoek naar een nieuwe trainer. Bas Hellinga houdt het na drie seizoenen voor gezien in Apeldoorn. “Na 21 jaar als speler en coach in de eredivisie kies ik voor wat anders”, licht de 41-jarige Draisma Dynamo-coach zijn keuze om te stoppen kort toe.

Twee Open Club teams door naar de finale

Vandaag streden maar liefst 7 van onze 8 Open Club teams voor een finaleplaats tijdens de Nationale Open Jeugd Kampioenschappen (NOJK). Twee van de zeven teams plaatsen zich voor de finale: Jongens C en Meisjes B. Van harte gefeliciteerd! Zij behoren tot de beste 8 van Nederland (in hun leeftijdscategorie) en komen zaterdag 31 maart weer in actie tijdens de finale van de NOJK.  Het is nog niet bekend waar de finales plaats gaan vinden. Alle Open Club teams werden na afloop verwelkomd in het Dynamo Café waar Bart Bosman en Henk Kat zorgden voor de catering: friet, snacks en drankjes voor alle sporters, coaches en supporters. Hulde!

NOJK Tussenstanden

Klik op deze link om de uitslagen NOJK te volgen

Weet je een uitslag van een wedstrijd die nog niet in het schema staat, app dan naar 0655797943.

Oranje Dames en EK Beachvolleybal in Apeldoorn

De volleybaldames spelen dit jaar maar liefst zes thuiswedstrijden in de Volleyball Nations League, het jaarlijkse elitetoernooi voor landenteams van de wereldvolleybalbond FIVB. Het team van bondscoach Jamie Morrison speelt van dinsdag 29 t/m donderdag 31 mei in het Omnisport in Apeldoorn tegen Brazilië, Zuid-Korea en Polen. Van dinsdag 5 t/m donderdag 7 juni treft Oranje in het Rotterdamse Topsportcentrum Servië, Italië en de Dominicaanse Republiek. Lees hier het volledige nieuwsbericht. De kaartverkoop voor Nevobo-leden start vandaag via volleybal.nl/tickets, de reguliere verkoop begint op vrijdag 23 februari. In de zomer van 2018 kun je ook naar het DELA EK Beachvolleybal, de WK Zitvolleybal én het EK volleybal voor jongens onder 20 jaar. Op 15 juli start het DELA EK Beachvolleybal in Den Haag, Rotterdam, Utrecht en Apeldoorn. De kaartverkoop is gestart, wees er snel bij voor de beste kaarten!