Steun onze vereniging door het bestellen van heerlijke chocolade!

Bestel nu via een mini of jeugdlid heerlijke (paas)chocolade en steun onze vereniging! Met de opbrengst van deze actie willen wij nieuwe materialen aanschaffen en activiteiten voor onze mini’s en jeugdleden bekostigen. Maar liefst 40% van de omzet gaat naar onze clubkas. Verkoop jij veel chocolade? Dan win je misschien wel een Ipad Mini 2 of ga je met je hele team pannenkoeken eten of naar de film! Onder 'lees het hele bericht' lees je hoe de actie werkt.

Hoe werkt de actie?
- Bestellen kan alleen via een mini of jeugdlid. Zij hebben folders en bestelformulieren.
- Kies de gewenste chocolade uit de folder van Gebr. Baltus. Het betreft Belgische chocolade van uitstekende kwaliteit.
- Vul de gekozen chocolade en het aantal in op de bestellijst achter in de folder.
- De bestellijst wordt binnen enkele dagen weer bij je opgehaald.
- Je betaalt per eenmalige automatische incasso via het invullen van een machtiging. Het bedrag wordt afgeschreven nadat je de chocolade hebt ontvangen.
- Je ontvangt de bestelde chocolade (met jouw bestellijst) uiterlijk 29 maart 2018 bij je thuis.