augustus 2012

EK Kwalificatietoernooi Nederlandse volleybalvrouwen in het Omnisport

Van vrijdag 7 tot en met 9 september spelen de Nederlandse volleybalvrouwen een EK Kwalificatietoernooi in het Omnisport. Het Nederlands damesteam zal strijden tegen Denemarken, Oekraïne en Griekenland voor de kwalificatie voor het Europees Kampioenschap 2013. SV Dynamo helpt met de organisatie en levert de ballenmeisjes, vegers en quickmoppers. De Nevobo biedt een interessant tarief aan om met de hele vereniging, de jeugdafdeling of als team het damesteam van Gido Vermeulen - natuurlijk in het oranje- aan te komen moedigen. Voor groepen vanaf 10 personen kosten de kaarten slechts € 4 per stuk. Je kunt je interesse voor 4 september a.s doorgeven per mail: edwin.de.reus@nevobo.nl. De kaarten zijn geldig voor twee wedstrijden per dag.

World League Kwalificatie Nederlandse volleybalheren

De Nederlandse volleybalheren spelen 1 en 2 september twee wedstrijden tegen Portugal in het Topsportcentrum Rotterdam. De winnaar over deze twee wedstrijden mag deelnemen aan de World League van 2013. Kijk voor meer informatie, tijdstippen en kaarten op www.volleybal.nl.

Deze week: ophalen of bestellen nieuw wedstrijdshirt

Jeugd- en seniorenleden die voor het komende seizoen een nieuw wedstrijdshirt hebben besteld bij Intersport Jonker kunnen het bestelde shirt ophalen van maandag 27 augustus tot en met zondag 2 september. Heb je nog geen nieuw wedstrijdshirt gepast en besteld? Doe dat dan tijdens deze ophaalweek. Er zijn dan voldoende wedstrijdshirts beschikbaar in alle maten om te passen. Een week later kun je dan je shirt met logo en rugnummer ophalen. Intersport beschikt over een lijst met rugnummers voor alle jeugdleden, de nummers staan ook op de site bij de teams. Een nieuw wedstrijdshirt inclusief nummer en clublogo kost € 29.95. Op woensdag 29 augustus van 19.00 tot 21.00 uur is er een speciale koopavond voor SV Dynamo leden. Op deze koopavond kunnen leden profiteren van 20 procent korting op de gehele collectie (niet op sale artikelen en het wedstrijdshirt).

DBA Beachvolleybal toernooi 2012

Op zondag 26 augustus gaat het gebeuren: het eerste Dynamo Beach Volleybal toernooi. Het toernooi wordt gespeeld op de vier beachvelden van Dynamo Beach Apeldoorn bij Omnisport Outdoor. Je kunt je online inschrijven voor het toernooi via de website http://www.svdynamo.nl/node/10221. Er wordt met maximaal 24 teams gespeeld, dus wees er snel bij, want vol = vol! Een team moet uit minimaal twee personen bestaan, maar je mag je ook met drie personen inschrijven zodat je kunt wisselen.

DBA Beachvolleybal toernooi 2012

Inschrijvingen geopend

Op zondag 26 augustus gaat het gebeuren: het eerste Dynamo Beach Volleybal toernooi. Het toernooi wordt gespeeld op de vier beachvelden van Dynamo Beach Apeldoorn bij Omnisport Outdoor.  Je kunt je online inschrijven voor het toernooi via de website http://www.svdynamo.nl/node/10221. Er wordt met maximaal 24 teams gespeeld, dus wees er snel bij, want vol = vol! Een team moet uit minimaal twee personen bestaan, maar je mag je ook met drie personen inschrijven zodat je kunt wisselen.

Je dient je tussen 9.00 en 9.30 aan te melden bij de wedstrijdleiding. De wedstrijden zullen om 09.30 uur starten en de finale zal rond 17.00 uur gespeeld worden.
Het inschrijfgeld per team bedraagt € 2,50 voor leden en € 5,00 voor niet-leden.

Voor meer informatie kun je mailen naar beachvolleybal@svdynamo.nl

Trek gekregen na het spelen? BBQ dan gezellig mee!

Aansluitend aan het toernooi organiseert DBA een gezellige barbecue, zodat je samen met vrienden en familie kunt nagenieten van een heerlijk dagje beachvolleybal! Inschrijven voor de BBQ is heel gemakkelijk te doen samen met je inschrijving voor het toernooi. De kosten bedragen € 7,50 p.p.

Start trainingen 27 augustus

In tegenstelling tot eerdere berichten starten de trainingen, zoals gebruikelijk op de 1e schooldag van het middelbaar onderwijs, op maandag 27 augustus. Het trainingsschema zoals dat nu op de site staat is onder voorbehoud en kan nog enigszins wijzigen (m.u.v. de mini's).

Roald wint bijzondere schoenen van Mizuno

Roald de Leest (libero bij heren2) is de winnaar geworden van de speciale wedstrijd van Mizuno en Volleybalkrant. De foto die hij op de website van Mizuno plaatste werd door de jury gekozen tot de winnende en dat betekent dat hij het nieuwe seizoen op een paar bijzondere schoenen speelt. De prijs is inmiddels uitgereikt bij InterSport Jonker in Apeldoorn. Lees het hele artikel op de Volleybalkrant.