DBA Beachvolleybal toernooi 2012

Inschrijvingen geopend

Op zondag 26 augustus gaat het gebeuren: het eerste Dynamo Beach Volleybal toernooi. Het toernooi wordt gespeeld op de vier beachvelden van Dynamo Beach Apeldoorn bij Omnisport Outdoor.  Je kunt je online inschrijven voor het toernooi via de website http://www.svdynamo.nl/node/10221. Er wordt met maximaal 24 teams gespeeld, dus wees er snel bij, want vol = vol! Een team moet uit minimaal twee personen bestaan, maar je mag je ook met drie personen inschrijven zodat je kunt wisselen.

Je dient je tussen 9.00 en 9.30 aan te melden bij de wedstrijdleiding. De wedstrijden zullen om 09.30 uur starten en de finale zal rond 17.00 uur gespeeld worden.
Het inschrijfgeld per team bedraagt € 2,50 voor leden en € 5,00 voor niet-leden.

Voor meer informatie kun je mailen naar beachvolleybal@svdynamo.nl

Trek gekregen na het spelen? BBQ dan gezellig mee!

Aansluitend aan het toernooi organiseert DBA een gezellige barbecue, zodat je samen met vrienden en familie kunt nagenieten van een heerlijk dagje beachvolleybal! Inschrijven voor de BBQ is heel gemakkelijk te doen samen met je inschrijving voor het toernooi. De kosten bedragen € 7,50 p.p.