Deze week: ophalen of bestellen nieuw wedstrijdshirt

Jeugd- en seniorenleden die voor het komende seizoen een nieuw wedstrijdshirt hebben besteld bij Intersport Jonker kunnen het bestelde shirt ophalen van maandag 27 augustus tot en met zondag 2 september. Heb je nog geen nieuw wedstrijdshirt gepast en besteld? Doe dat dan tijdens deze ophaalweek. Er zijn dan voldoende wedstrijdshirts beschikbaar in alle maten om te passen. Een week later kun je dan je shirt met logo en rugnummer ophalen. Intersport beschikt over een lijst met rugnummers voor alle jeugdleden, de nummers staan ook op de site bij de teams. Een nieuw wedstrijdshirt inclusief nummer en clublogo kost € 29.95. Op woensdag 29 augustus van 19.00 tot 21.00 uur is er een speciale koopavond voor SV Dynamo leden. Op deze koopavond kunnen leden profiteren van 20 procent korting op de gehele collectie (niet op sale artikelen en het wedstrijdshirt).