EK Kwalificatietoernooi Nederlandse volleybalvrouwen in het Omnisport

Van vrijdag 7 tot en met 9 september spelen de Nederlandse volleybalvrouwen een EK Kwalificatietoernooi in het Omnisport. Het Nederlands damesteam zal strijden tegen Denemarken, Oekraïne en Griekenland voor de kwalificatie voor het Europees Kampioenschap 2013. SV Dynamo helpt met de organisatie en levert de ballenmeisjes, vegers en quickmoppers. De Nevobo biedt een interessant tarief aan om met de hele vereniging, de jeugdafdeling of als team het damesteam van Gido Vermeulen - natuurlijk in het oranje- aan te komen moedigen. Voor groepen vanaf 10 personen kosten de kaarten slechts € 4 per stuk. Je kunt je interesse voor 4 september a.s doorgeven per mail: edwin.de.reus@nevobo.nl. De kaarten zijn geldig voor twee wedstrijden per dag.

Normale prijs van de kaarten

• Nevobolid 16+ € 7,50 en <15 jaar € 4,50
  • Geen Nevobolid 16+ € 10 en <15 jaar € 4,50

Oranje hoopt in Apeldoorn de basis te leggen voor deelname aan het EK 2013. Een week later wacht de tweede kwalificatieronde in de Oekraïne. Nederland moet minimaal als tweede eindigen in poule B. De beste twee landen per poule spelen in mei 2013 het laatste kwalificatietoernooi om zich definitief te plaatsen.

De wedstrijden van Nederland worden gespeeld op:

• Vrijdag 7 september 18.00 uur Nederland-Denemarken
  • Zaterdag 8 september 19.00 uur Nederland-Oekraïne
  • Zondag 9 september 17.30 Nederland-Griekenland

Kijk voor meer informatie, tijdstippen en kaarten op www.volleybal.nl.