SV Dynamo mini's en jeugd gaan op volleybalkamp!

Volleybalkamp

Zowel de mini’s als de jeugd gaan op volleybalkamp van vrijdag 9 juni tot en met zondag 11 juni 2023. We gaan naar “Kleine Oever” in Balkbrug. We gaan naar dezelfde locatie zodat we een aantal activiteiten samen kunnen doen, maar zullen ook een gescheiden programma hebben. In ieder geval gaan we zaterdag met z’n allen naar een pretpark!

Het minikamp is voor alle mini’s die geboren zijn vóór 1 juni 2017. Net als andere jaren gaan we er weer een geweldig weekend van maken vol leuke activiteiten en gezelligheid. De begeleiding wordt verzorgd door leden van de minicommissie en trainers.

Het jeugdkamp voor alle kinderen die bij de jeugd spelen; of bij de senioren en jeugdleeftijd hebben (geboren na 1 oktober 2004). Na een aantal jaar van weggeweest wordt het jeugdkamp dit jaar nieuw leven ingeblazen en het belooft een weekend te worden dat je niet wilt missen. Het wordt een weekend voor alle jeugd waarin er leuke activiteiten zijn voor alle leeftijden.

De kosten voor het volleybalkamp bedragen €61,50 per kind.

VOL=VOL meld je aan vóór 17 april 2023
Wacht niet te lang met aanmelden, want VOL=VOL! Vul het formulier in ieder geval volledig in vóór 17 april 2023 en klik op 'Versturen'. Je ontvangt na het invullen direct een e-mail ter bevestiging inclusief een link om direct te betalen.

Link naar het aanmeldformulier voor het minikamp

Link naar het aanmeldformulier voor het jeugdkamp

Vragen?

Heb je nog vragen over het volleybalkamp voor de mini’s, stuur dan een mailtje naar minikamp@svdynamo.nl.
Heb je nog vragen over het volleybalkamp voor de jeugd, stuur dan een mailtje naar jeugdkamp@svdynamo.nl.