SV Dynamo mini's en jeugd gaan op kamp!

Minikamp locatie De Wildwal in Lunteren

Het Minikamp is van vrijdag 19 juni tot en met zondag 21 juni 2020 op De Wildwal in Lunteren.

Het minikamp is voor alle mini’s die geboren zijn vóór 1 juni 2014 en kinderen die bij de jeugd spelen en geboren zijn na 1 oktober 2007.

Jeugdkamp locatie De Zwemkolk in Markelo

Het Jeugdkamp is van vrijdag 26 juni tot en met zondag 28 juni op De Zwemkolk in Markelo.

Het jeugdkamp is voor alle kinderen die bij de jeugd spelen of bij de senioren en jeugdleeftijd hebben. Speel je in een jeugdteam en ben je geboren na 1 oktober 2007 dan mag je kiezen met welk kamp je meegaat.

Net als andere jaren gaan we er weer een geweldig weekend van maken. We gaan veel leuke activiteiten doen en bij het jeugdkamp denkt de jeugdraad ook mee. De begeleiding wordt verzorgd door leden van de commissies, trainers en een aantal ouders.

De kosten voor zowel het minikamp als het jeugdkamp bedragen € 52,50 per kind.

VOL=VOL meld je aan vóór 15 april 2020

Wacht niet te lang met aanmelden, want VOL=VOL! Vul het formulier in ieder geval volledig in vóór 15 april 2020 en klik op 'Versturen'.
Je ontvangt na het invullen direct een e-mail ter bevestiging.

Link naar het aanmeldformulier voor het minikamp
Link naar het aanmeldformulier voor het jeugdkamp

Vragen?

Heb je nog vragen over het minikamp, stuur dan een mailtje naar minikamp@svdynamo.nl.
Heb je nog vragen over het jeugdkamp, stuur dan een mailtje naar jeugdkamp@svdynamo.nl.