mei 2018

Kijk in je klerenkast of je iets kwijt bent...

De doos met gevonden voorwerpen is weer geleegd, kijk onder 'lees het hele bericht' of er ook iets van jou tussen zit!

Voorbereidingstoernooi Harambee in Enschede

Ook dit jaar organiseert studenten-volleybalvereniging Harambee een voorbereidingstoernooi in de aanloop naar de Nevobo-competitie. Dit toernooi vindt plaats op zaterdag 15 september en zondag 16 september 2018 in het Universitair Sportcentrum van de Universiteit Twente te Enschede. Je kunt je inschrijven voor dames 4e t/m 1e klasse en heren 3e klasse t/m 3e divisie. Inschrijven kan via de volgende link. Bijgevoegd is de volledige informatiebrief.

Uitbreiding selectie Draisma Dynamo

De selectie van Draisma Dynamo komt steeds meer op de gewenste sterkte. Met de terugkeer van Freek de Weijer en Maikel van Zeist alsmede de contractverlenging van Renzo Verschuren, Mats Kruiswijk, Nico Manenschijn en Wessel Blom heeft coach Redbad Strikwerda inmiddels negen topkrachten tot zijn beschikking voor het seizoen 2018-2019. Michiel van Dorsten gaat Strikwerda het komend seizoen assisteren. Freek de Weijer en Maikel van Zeist keren in het spoor van Strikwerda terug op het oude nest. Na twee seizoenen bij Seesing Personeel Orion in Doetinchem neemt de 22-jarige De Weijer in het komende volleybaljaar in de Draisma Dynamo Arena weer samen met Bart van Garderen de spelverdeling in handen.

Drietal talenten versterkt selectie Dynamo Dames

Met de komst van Bo Duteweert, Matilde Boereboom en Lisanne Samsom is de selectie van het Dames 1-team van SV Dynamo bijna rond. Met zijn spelersgroep gaat trainer/coach Michael Beugelsdijk het komend seizoen proberen te investeren in de toekomst. De 18-jarige Bo Duteweert speelde het afgelopen seizoen als passer/loper voor eredivisionist Eurosped TVT. Bij Dynamo gaat zij op de buitenkant de concurrentie aan met Joyce Wassen, Lynn Zweekhorst en Lianne Sonneveld.

Het is zomerweer, ga lekker beachen!

Nieuw: Dynamo Beach Apeldoorn! Ben je lid van SV Dynamo? Dan kun je gratis gebruik maken van de 4 mooie beachvelden tegenover ons Dynamo Café. Niet-leden die ook willen beachen kunnen een apart Beachlidmaatschap aanvragen. Tot 14 juli kunnen jeugdleden bovendien onder leiding van ervaren beachtrainers werken aan hun (beach)volleybalskills. Geef je snel op! Lees er alles over op svdynamo.nl/beach

Kwalificatietoernooi jeugd GEWIJZIGD (2)!

Op 25-5 15:42 uur is het Reglement als bijlage toegevoegd.

Zaterdag 26 mei speelt een aantal jeugdteams een kwalificatietoernooi.

JA1 in Hengelo
JC1 in Apeldoorn (Omnisport)
MA1 in Doetinchem
MB1, MB2 en MB3 in Zutphen
MC1, MC2 en MC3 in Enschede
De overige jeugdteams zijn vrijgesteld.

Zie voor het wedstrijdprogramma en teamopgave-formulier voor coaches de bijlagen.

Dynamo Beach Apeldoorn live!

Dynamo Beach Apeldoorn live!.

Interland Oranje - Japan

Vanavond om 19.30 speelt Oranje een interland tegen Japan in het Omnisport. Kaarten zijn verkrijgbaar bij de kassa in het Omnisport, vrijwilligers van Dynamo hebben gratis toegang (wel even aanmelden). Tot vanavond! Kijk voor meer informatie op https://svdynamo.nl/interland

Zaterdag 26 mei Jeugd Buitentoernooi in Amersfoort

Op zaterdag 26 mei organiseert Amersfoortse Volleybal Vereniging Keistad het Jeugd Buitentoernooi. Met mooi weer vindt het toernooi plaats op het buitenterrein naast Sporthal Midland in Amersfoort. Er kan worden ingeschreven in de volgende categorieën: Meisjes A/B/C, Jongens A/B/C, Mini’s niveau 2 t/m 6 (zij spelen alleen ’s middags!). De kosten bedragen € 10 voor mini-teams en € 17,50 voor A/B/C-jeugdteams. Bekijk voor meer informatie de bijgaande folder. Inschrijven kan via dit inschrijfformulier.

26 t/m 31 mei: drukte in de kleedkamers

Van 29 t/m 31 mei spelen de Oranje Dames wedstrijden in de Volleyball Nations League in het Omnisport. Hierdoor zijn er voor ons minder kleedkamers beschikbaar.

• 26 mei: kleedkamers 1, 2, 4 en 5.
  • 28, 29, 30 en 31 mei: kleedkamers 4 en 5. Graag de ingang aan de zaalkant nemen en de voorzijde van de kleedkamer (gangkant) op slot draaien. In het kleedkamergebied is security aanwezig en er staan dranghekken voor de looproutes.

Graag tijdens deze periode ook onze eigen ingang gebruiken, ingang 3. De parkeerplaats zal ook wat voller zijn dan gebruikelijk.