maart 2015

Meisjes C6 kampioen!

Met nog 1 wedstrijd te gaan, is Meisjes C6 gisteren al kampioen geworden in de 2e klasse. Meiden en coaches, van harte gefeliciteerd met deze mooie prestatie! Lees het wedstrijdverslag.

Zin in een super volley-feestweekend in Meijel?

In het laatste weekend van juni houdt eredivisie vereniging Peelpush uit Meijel voor de 29e keer haar internationale buitentoernooi, het ‘Xtreme Peelpush’-toernooi. Jaarlijks met een deelname van zo’n 300-400 teams, van vrijdag t/m zondag. Volleyballen, feesten en kamperen, onder het motto ‘(Volleybal)boy meets (volleybal)girl in Meijel!’ Kijk voor alle informatie en inschrijven op de website.

Heren 1 naar halve finale play-offs

Heren 1 heeft zich dinsdagavond geplaatst voor de halve finale van de play-offs. Zaterdagavond werd in eigen huis Prins/VCV met 3-0 verslagen en dinsdagavond op bezoek bij Prins/VCV opnieuw, alhoewel de derde set nog even spannend was. Daarmee werd de stand in de kwartfinale 2-0 en is een derde duel aanstaande zaterdag niet meer nodig. Zaterdagavond 4 april is de volgende wedstrijd, Abiant Lycurgus de volgende tegenstander. De wedstrijd op 4 april is in Groningen, de return op woensdag 8 april in Apeldoorn. Mocht het dan 1-1 staan dan is het beslissingsduel op zaterdag 11 april bij Abiant Lycurgus.

Kom morgen met je team naar de wedstrijd van Dames 1 en Heren 1 en verdien een clinic!

Dames 1 doet het op dit moment erg goed. Ze staan 2e in de topdivisie Dames en doen er alles aan om het kampioenschap binnen te slepen. Nog vijf wedstrijden te gaan waarvan nog drie thuiswedstrijden. Morgen kunnen ze thuis een flinke stap zetten richting de koppositie. Dan staat de topper tegen Oskam Taurus op het programma, de huidige nummer 1. Op het veld zullen ze hun uiterste best doen om de volle buit binnen te halen maar zij kunnen dit niet alleen. Zij hebben de volle steun nodig van het thuispubliek! Daarom een oproep aan iedereen om morgen om 16.00 uur naar het Omnisport te komen om Dames 1 aan een overwinning te helpen. Dames 1 doet graag wat terug als je morgen zoveel mogelijk teamgenoten meeneemt naar het Omnisport om Dames 1 aan te moedigen. Het team dat morgen met de meeste teamgenoten aanwezig is bij de wedstrijd van Dames 1 krijgt een clinic! Heren 1 wil natuurlijk niet achterblijven. Ook bij de Heren 1 wedstrijd om 20.00 uur tegen Prins/VCV kun je een clinic verdienen. Meld je morgen tijdens de wedstrijden met je teamgenoten bij Henk Dijkgraaf of Peter de Vries. Het team dat met de meeste spelers aanwezig is, valt in de prijzen. We zijn benieuwd wie er wint!

Disco zwemmen mini's

Datum rep:
11-04-2015 18:00 - 22:00

Ga mee disco zwemmen in het Kristal

De minicommissie organiseert een leuke activiteit voor de mini's. Omdat jullie allemaal zo goed jullie best hebben gedaan om de paaseitjes te verkopen, kunnen we nu iets speciaals voor jullie doen. We gaan………disco zwemmen in zwembad het Kristal op zaterdag 11 april. We kunnen in het zwembad terecht tussen 18:00 en 22:00 uur, er mogen 40 kinderen tegelijk in het zwembad. Aan de hand van de aanmeldingen maken wij groepen, we kijken hierbij naar leeftijd, maar laten de teams in ieder geval wel bij elkaar. Zwemdiploma A is verplicht! Deelname is gratis. Meld je snel aan want VOL is VOL. Je kunt je aanmelden via het volgende emailadres: mini.svdynamo@gmail.com. De aanmelding moet uiterlijk 27 maart 2015 binnen zijn.

Actie Klein Optiek voor leden van SV Dynamo

Klein Optiek, de winkel in De Eglantier waar je terecht kunt voor brillen, contactlenzen, nachtlenzen en advies over ooglaser behandelingen, is sponsor van SV Dynamo Apeldoorn en lid van de Business Club. Johannes Veldhoen van Klein Optiek heeft voor alle leden die een bril of harde lenzen dragen een mooie aanbieding. Je mag een dag daglenzen proberen, helemaal gratis! Ideaal voor sport, uitgaan of een dagje strand. Vraag ernaar bij Klein Optiek.

Laatste Super Saturday op zaterdag 21 maart

De laatste Saturday van dit seizoen is a.s. zaterdag 21 maart. Zowel Dames 1, Heren 1 als Heren 2 spelen dan een thuiswedstrijd. Dames 1 speelt zaterdag om 16.00 uur een belangrijke wedstrijd tegen Oskam Taurus. Het gaat hier om wel of geen promotie naar de DELA eredivisie. Heren 2 speelt ook om 16.00 uur tegen USC US en Draisma Dynamo om 20.00 uur tegen Prins VCV. Deze laatste wedstrijd is een kwart finale van de play offs. De toegang tot de wedstrijden van Dames 1 en Heren 2 is gratis. Voor de wedstrijden van Heren 1 betalen volwassenen € 5, jeugd t/m 16 jaar € 2,50. Leden hebben gratis toegang. Ieder Dynamo-lid dat een introducé meeneemt bij een Heren 1 wedstrijd ontvangt twee gratis consumptiemunten voor het Dynamo Café, kijk voor meer informatie onder 'lees het hele bericht'.

Prima prestatie van onze mini's bij de finale van de Open Club (NOJK)

Vandaag hebben onze mini's de eer hoog gehouden. Meisjes D ging tijdens de finale van de Open Club kampioenschappen (NOJK) in Wijchen goed van start en won de eerste twee wedstrijden met 2-0. De derde wedstrijd ging helaas met 2-0 verloren. Hierdoor werd MD 2e in de poule en was Sudosa uit Assen de tegenstander in de kruisfinale. Helaas. MD verloor de kruisfinale. Dan maar strijden om de 3e en 4e plek. Het werd de 4e plek maar niet nadat de meiden er bijna een derde set hadden uitgesleept: 25-18 en 29-27. Geweldig gedaan meiden en coaches, jullie zijn 4e van Nederland geworden vandaag! Jongens D had iets meer moeite met de tegenstanders. De eerste twee wedstrijden werden verloren, de derde poule wedstrijd eindigde in 1-1: 25-21 en 25-27. Omdat JD 2 punten meer had gescoord (50 om 48), eindigde JD op een gedeelde vijfde plaats. Jullie ook van harte gefeliciteerd met dit mooie resultaat. Voor jullie allemaal staat er patat, frikandel, kroket en drinken klaar in het Dynamo Café!

Goede Vrijdag

Datum rep: